AnaSCI - Fitness Evolved

Buy Needles and Syringes with NO PRESCRIPTION   Synthetek Muscle Building And Fat Loss Products   Cheap Pure Supplements

©ALL CONTENT OF THIS WEBSITE IS COPYRIGHTED AND CANNOT BE REPRODUCED WITHOUT THE ADMINISTRATORS CONSENT 2003-2019

Synthetek Syntherol  

Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products

Brugeren CP FAQ Medlemmer List Kalender Nye Indlæg Hurtige Links Log Ud

AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved

Tag på Yandex):
Albanian Belarusian Catalan Czech Danish Dutch English Estonian Finnish French German Greek Hungarian Italian Latvian Lithuanian Macedonian Norwegian Portuguese Russian Slovak Slovenian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

Go Back   Anabolske Steroider Diskussion og Bodybuilding Forum > Anabolic Science Section > Anabolic Science Forum

Reply

Tråd Værktøjer Visningstilstande
Der er bedre?
Old
  (#1)
Ryder13
Registreret Bruger

Deltag Dato: Juni 2007
Der er bedre? - 06-19-2008, 03:46 PM

Der har været en masse snak i bestyrelsen om Tren Es/Test Prop cykler...

Før jeg var nødt til at stoppe min cyklus, er det så noget som dette...
Uge 1-12 Test Prop 100mg EOD
Uge 6-12 Tren Ace 75mg EOD
Clen 2 wks på, 2 wks fra uge 6 indtil midten PCT
T3 fra uge 6-12

Nogle andre medlemmer kørte lignende, men kortere cyklusser.. Men de syntes at køre det som så...
Wk 1-8 Test Prop
Uge 1-6 Tren Ace
Len og T3 fra begyndelsen af cyklus gennem uge 6 eller indtil udgangen (alt efter hvad de har besluttet).

Jeg har besluttet, at jeg har tænkt mig at køre disse kortere perioder med disse forbindelser...

Så mit spørgsmål er...

Ville det være bedre at begynde med at bruge Test P, Tren A, T3, Clen og så til sidst taper ned til blot Test Prop for de sidste to uger af denne cyklus. Eller ville køre Test Prop for de første par uger eller deromkring, og derefter tilføje Tren, T3, og Clen fra uge 2 eller 3, indtil slutningen af cyklussen være bedre? Ville det være lige brugerne mening, og det er ikke ligegyldigt? Eller er en af disse metoder er bedre end den anden?

Input venligst... Tak alle

Reply With Quote
Old
  (#2)
Elvia1023
AnaSCI EUD / Donere Medlem

Elvia1023's Avatar

Deltag Dato: Oktober 2007
06-19-2008, 05:42 PM

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Ryder13
Der har været en masse snak i bestyrelsen om Tren Es/Test Prop cykler...

Før jeg var nødt til at stoppe min cyklus, er det så noget som dette...
Uge 1-12 Test Prop 100mg EOD
Uge 6-12 Tren Ace 75mg EOD
Clen 2 wks på, 2 wks fra uge 6 indtil midten PCT
T3 fra uge 6-12

Nogle andre medlemmer kørte lignende, men kortere cyklusser.. Men de syntes at køre det som så...
Wk 1-8 Test Prop
Uge 1-6 Tren Ace
Len og T3 fra begyndelsen af cyklus gennem uge 6 eller indtil udgangen (alt efter hvad de har besluttet).

Jeg har besluttet, at jeg har tænkt mig at køre disse kortere perioder med disse forbindelser...

Så mit spørgsmål er...

Ville det være bedre at begynde med at bruge Test P, Tren A, T3, Clen og så til sidst taper ned til blot Test Prop for de sidste to uger af denne cyklus. Eller ville køre Test Prop for de første par uger eller deromkring, og derefter tilføje Tren, T3, og Clen fra uge 2 eller 3, indtil slutningen af cyklussen være bedre? Ville det være lige brugerne mening, og det er ikke ligegyldigt? Eller er en af disse metoder er bedre end den anden?

Input venligst... Tak alle
Jeg ville gøre-

Uge 1-8= Test P
Uge 1-7= Cdt En

Det er godt at have en ekstra uge af test over alle andre forbindelser (endnu 2 uger). Taper både ned-bare lidt... noget som 100mg eod til 75 derefter 50 i sidste uge (test). Og 75mg eod til 50 i sidste uge for tren. Ovenstående tilspidsende, er minimal, og ikke nødvendigvis har brug for, men blot letter processen.

Jeg ville gøre clen 2 uger om 2 uger starter uger 2/3. Så 6/7 og 10/11 (så er dette ene er under dit PCT). Det er fint at starte testen anfd tren sammen. Jeg vil selv blande dem sammen for injektioner (100 mg test p og 75mg tren a). Men det er godt at have med i andre ting på forskellige tidspunkter og til at give nogle huller, for når du stopper alt - Det er bare letter processen og vil støtte genopretning, når aftagende i slutningen. Håber det hjælper

Jeg ville gøre 3-4 uger PCT af nolva & Clomid eller bare nolva.

Brug koden "ELVIA5" to get 5% OFF your next ProfessionalMuscleStore.com for!
Brug kode ELVIA1023 for at få 5% rabat på din næste Synthetek For.
I en begrænset periode kun, hvis din ordre er på $300 eller mere, de kaster i et produkt af DIT valg helt GRATIS.

GENOTEC REP
Den bedste og billigste AAS til rådighed. PM mig for at få en liste, eller hvis du har spørgsmål.

Reply With Quote
Old
  (#3)
Elvia1023

Elvia1023's Avatar

06-19-2008, 05:46 PM

Det gode ved 7-8 uger cykler, hvis du gør en effektiv PCT såsom 3 uger af nolva på 20 mg og 4. uge på 10mg.... din opsving er virkelig hurtig. Jeg ville også gøre HCG på 500IU i løbet af din cyklus starter i uge 2/3 indtil starten af dit PCT. Så kan du starte en lignende cyklus omkring 4 uger + efter PCT. Jeg gør kortere perioder i fremtiden af 7 uger, og derefter 10.

I en begrænset periode kun, hvis din ordre er på $300 eller mere, de kaster i et produkt af DIT valg helt GRATIS.

GENOTEC REP
Den bedste og billigste AAS til rådighed. PM mig for at få en liste, eller hvis du har spørgsmål.

Reply With Quote
Old
  (#4)
Ryder13
Registreret Bruger

06-19-2008, 06:43 PM

Lige på med den kortere perioder. Jeg skønner, at inddrivelse vil være hurtigere, og med anvendelse af disse forbindelser, kan resultaterne ses ret hurtigt. Hvorfor smide alt dit gear ind i en enorm cirkel, når man kan få fantastiske resultater i en kortere cyklus, for at redde resten af dit gear til fremtiden mindre cyklusser.

Siden har jeg skiftet til kortere perioder, min nye vil ligne denne...

Wk 1-8 Test Prop 50 mg ED
Uge 1-6 Tren Ace 37.5 ED
Clen 2 wks på, 2 wks off start uge 2
T3 start uge 2, gå til uge 7 eller 8 (afhængigt af, hvordan jeg ser og føler)

Jeg har tænkt mig med mindre doser hver dag injektion tidsplan til at holde blodet niveauer selv. Jeg kan få de resultater jeg søger på disse doser ikke noget problem, så jeg går med det. Min recovery vil være hurtig, som vil sikre, at jeg holder mine gevinster. Kan ikke vente med at begynde igen...

Tak Elvia

Reply With Quote
Old
  (#5)
Ryder13
Registreret Bruger

06-19-2008, 06:51 PM

Også, da jeg vil gå på en hverdag injicere tidsplan... jeg har tænkt mig at have et andet sted at rotere injektioner.

Mine tidligere rotation, når jeg gjorde det EOD tidsplan blev...

Dag 1 - Lige Delt
Dag 3 - Højre Ventrogluteal
Dag 5 - Delt Venstre
Dag 7 - Venstre Ventrogluteal

Jeg vil bruge de fire, men jeg skal nok brug for én mere placering til at få mig igennem den sædvanlige 6-7 dag vente, før jeg kan bruge det samme sted igen. Jeg tænkte Lats eller Fælder? Nogen forslag?

Reply With Quote
Old
  (#6)
Elvia1023

Elvia1023's Avatar

06-19-2008, 07:36 PM

Ser ud som om du er sorteret. Ja der er plads til både lange og korte cyklusser. I fremtiden vil jeg mig aldrig gonna gå over omkring 12 uger. Mennesker har deres egne meninger og nogle tror i korte cyklusser. Jeg tror kortere perioder er så stor, især for bulking. Jeg tror, at for at skære cyklusser lidt længere, er bedre. Det er rigtigt at nogle kan gøre dem kortere og mister de fleste gevinster (bulking), men det afhænger af den enkelte, kost, PCT og forbindelser, der anvendes. Jeg gjort en 6 ugers cyklus, herunder dbol og sætte på omkring 23 kg og holdt 18! Og det var af stor udseende. Men selvfølgelig masser vil være vand på grund af den korte tid, men det fungerede fint for mig.

Gør en 8 ugers cyklus er stor. Du tager omtrent den samme tid på at komme fra 8 uger, som du gør, 6 og 8 er et godt nummer. Du skal genoprette meget hurtig med effektiv PCT. På den måde kan du hoppe tilbage på. Det er, når du går over 12 uger recovery er lang. Der er endda steder for 4 uger cykler, men selvfølgelig er det hele afhænger af stof og dosis osv osv.

Din cyklus, du har angivet lyde spot on. Bland dem i, så der er bedre i form af en indsprøjtning. Jeg er sikkert nok blive bestilling af IGF-og MGF snart, og jeg bliver nødt til at indskyde hver på hver sin side hver dag, så 4 injektioner om dagen! Jeg gør brug af de fleste dele, så det vil ikke være et problem. Jeg er bedste at indsprøjte den vigtigste del i arbejdet ud, så vil der altid være dermed på mærkerne om.

I would say it depends upon your body shape. Lats can be fine but if you don't have big ones then traps might be better etc. My tip would be tri-cep. A few people are abit nervous about injecting in the arm. Your bi-cep can be dangerous if done wrong (any part can) but tri-cep is good area. Using a 5/8 needle would be best (short one). One of my fav spots to inject is my chest.... many are nervous about that. I have to admit the first time I was thinking but what if you go too deep. I have used long needles for my chest too. Anyway you do about 2 inches above your nipple and gain maybe a 5/8 length needle. If your chest is fairly big then you could put in a full inch or more. So it's not in the middle of the pecs but very close to your armpit.

Min fav injektionssted er Bryst, Delts, Glutes og Tri-cep... 2 områder, du ikke bruger i øjeblikket.

Men hvis du er bekymret for at gøre dem så dine forslag i lats eller fælder er også fint. Som jeg sagde, at vælge den ene, du er fuldt ud på. Mange har store fælder og små lats eller visa versa. Håber det hjælper

GENOTEC REP

Sidst redigeret af Elvia1023; 06-19-2008 på 07:41 PM.

Reply With Quote
Reply

Tråd Værktøjer
Visningstilstande

Udstationering Regler
Du kan ikke bogføre nye tråde
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB kode er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML kode er Off

Forum Hoppe

Alle tidspunkter er GMT -4. Den tid, der nu er 01:11 AM.

Copyright © 2003-2019 AnaSCI.org. All rights reserved.