AnaSCI - Fitness Evolved

Buy Needles and Syringes with NO PRESCRIPTION   Synthetek Muscle Building And Fat Loss Products   Cheap Pure Supplements

©ALL CONTENT OF THIS WEBSITE IS COPYRIGHTED AND CANNOT BE REPRODUCED WITHOUT THE ADMINISTRATORS CONSENT 2003-2019

Synthetek Syntherol  

Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products

Gebruiker CP VEELGESTELDE vragen Leden Lijst Agenda Nieuwe Berichten Snelle Koppelingen Log Uit

AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved

De automatische Vertalingen (Aangedreven door Yandex):
Albanian Belarusian Catalan Czech Danish Dutch English Estonian Finnish French German Greek Hungarian Italian Latvian Lithuanian Macedonian Norwegian Portuguese Russian Slovak Slovenian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

Go Back   Anabole Steroïden Discussie en Bodybuilding Forum > Anabolic Science Section > Anabolic Science Forum

Reply

Thread Tools Display Modes
anavar
Old
  (#1)
bsteelz
Geregistreerde Gebruiker

bsteelz's Avatar

anavar - 07-03-2008, 02:09 PM

wat denken jullie ervan is de beste dosering en wijze uitvoeren anavar wanneer u zelf... (!) aan het einde van een cyclus... en voor hoe lang?
bedankt!

Reply With Quote
Old
  (#2)
Elvia1023
AnaSCI VET / Doneren Lid

Elvia1023's Avatar

07-03-2008, 04:27 PM

Quote:
Oorspronkelijk Geplaatst door bsteelz
wat denken jullie ervan is de beste dosering en wijze uitvoeren anavar wanneer u zelf... (!) aan het einde van een cyclus... en voor hoe lang?
bedankt!
Wat ik hoor is een 8 weekse cyclus op 40mg het beste zou zijn. Het hangt af van uw persoonlijke doelen. Velen zullen zeggen dat een dosis dichter bij de 60 of zelfs 80 voor een kortere tijd (of zelfs dezelfde tijd). Maar ik denk dat iets als 40-60 mg om de 6-8 (nog 9) weken zou het beste zijn.

Met betrekking tot de aan het einde van een cyclus, die volledig afhankelijk is van de cyclus je hebt gedaan. Als je klaar bent met een bulking cyclus met dbol of adrol dan moet u het minimaliseren van de hoeveelheid avar u doen. Zorg ervoor dat er minstens 4 weken kloof tussen orals en je had je lever getest. Als u dat alles kan, en je vervolgens een korte avar cyclus zal fijn zijn als het toxity is een matig tot laag.

Mensen kiezen anavar aan het einde van een cyclus doen om te helpen houden de winsten (stollen winsten, toon en moeilijker). Voor dat doel zou ik zeggen dat een dosis van 40mg voor 3-4 weken zou het beste zijn. Hoop dat het helpt

Gebruik code "ELVIA5" to get 5% OFF your next ProfessionalMuscleStore.com bestellen!
Gebruik code ELVIA1023 krijgen 5% korting op uw volgende Synthetek Bestelling.
Voor een beperkte tijd alleen, als uw bestelling is $300 of meer, ze gooien in een product van UW keuze absoluut GRATIS.

GENOTEC REP
De beste en goedkoopste AAS beschikbaar. PM mij voor een lijst of als u vragen hebt.

Reply With Quote
Old
  (#3)
rAJJIN
Super Moderator

07-03-2008, 07:26 PM

Ik ben het eens met Elvia. 20-25 mg in de am-en 20-30 mg in de Pm werkte echt goed voor mij. Als je dat echt Het Schopt kont! De Enige mondelinge anabole dat maakte me "voel me" goed en groot voor de stevigheid. Niet de goedkoopste spullen die er maar de moeite waard het extra geld Imo

Gebruik code "RAJ5OFF" to get 5% OFF your next ProfessionalMuscleStore.com bestellen!
ALS - ProfessionalMuscleStore Facebook
Follow - ProfessionalMuscleStore Instagram

ALS - AnaSCI Facebook
INSCHRIJVEN - AnaSCI YouTube

SYNTHETEK - De beste hardcore bodybuilding producten
STERILESYRINGES.COM - Uw Naalden en Spuiten van hier
DISCUSSWORLDISSUES.COM - De sociaal-economische en politieke vrijheid van meningsuiting
HOE DOEN INJECTIES - Volledige Picturale Injectie Gids
PURE SUPPLEMENT POEDER - Alle lab gecertificeerd
PROFESSIONALMUSCLE STORE - The Largest Selection of Supplements

Reply With Quote
Old
  (#4)
mac762339
Geregistreerde Gebruiker

07-03-2008, 07:41 PM

Im ongeveer 4 weken in een Anavar alleen de cyclus van 40 mg per dag. Ik neem 10 ' s morgens 10 lunch 10 rond 4:00 uur en 10 voor het slapen gaan. Ik ben steeds hard als de hel en mijn kracht did 'nt beginnen te schoppen tot letterlijk 2 dagen geleden en viel' s nachts.Hou de dingen goed geluk.

Reply With Quote
Old
  (#5)
rAJJIN
Super Moderator

07-03-2008, 07:51 PM

Mac, wat het Merk van de Var met u?

Gebruik code "RAJ5OFF" to get 5% OFF your next ProfessionalMuscleStore.com bestellen!

ALS - AnaSCI Facebook

DISCUSSWORLDISSUES.COM - De sociaal-economische en politieke vrijheid van meningsuiting

Reply With Quote
Old
  (#6)
mac762339
Geregistreerde Gebruiker

07-03-2008, 09:34 PM

Een bord sponsor merk niet zeker of het ok is om te zeggen wat de sponsor niet zeker of dat fronste. Ook ik pakte wat serrille maar ze waren slechts 2,5 tabs zodat de tientallen meer kosten-effectief.

Reply With Quote
Old
  (#7)
Elvia1023
AnaSCI VET / Doneren Lid

Elvia1023's Avatar

07-03-2008, 09:37 PM

Quote:
Oorspronkelijk Geplaatst door mac762339
Een bord sponsor merk niet zeker of het ok is om te zeggen wat de sponsor niet zeker of dat fronste. Ook ik pakte wat serrille maar ze waren slechts 2,5 tabs zodat de tientallen meer kosten-effectief.
Op de Balkan. Ik ga om mijn balkan masteron snel. Ik denk niet dat ik heb geprobeerd een balkan nog niet, maar volgend jaar zal dat anders zijn!

Ik zou het waarderen als jullie zou kunnen controleren van mijn draad in de algemene paragraaf US Roadtrip. Bedankt

Gebruik code "ELVIA5" to get 5% OFF your next ProfessionalMuscleStore.com bestellen!
Gebruik code ELVIA1023 krijgen 5% korting op uw volgende Synthetek Bestelling.
Voor een beperkte tijd alleen, als uw bestelling is $300 of meer, ze gooien in een product van UW keuze absoluut GRATIS.

GENOTEC REP
De beste en goedkoopste AAS beschikbaar. PM mij voor een lijst of als u vragen hebt.

Reply With Quote
Old
  (#8)
rAJJIN
Super Moderator

07-03-2008, 09:49 PM

Quote:
Oorspronkelijk Geplaatst door mac762339
Cmon Nu U wed dat het is fijn om over te praten, of ik zou hebben gevraagd.
Waarderen uw het geven van uw ervaringen. Was het Balkan?

ALS - AnaSCI Facebook

Reply With Quote
Old
  (#9)
mac762339
Geregistreerde Gebruiker

07-03-2008, 10:28 PM

Ok even kijken want ik weet dat sommigen gezegd hebben meer dan ze zouden moeten en did ' nt wil die kerel.Met dat gezegd er vanaf de I - Vitiamin die ik kon niet gelukkiger zijn met. Geweldig product, goede service . Nu heb ik een vraag de reden dat ik koos Anavar was omdat het nonaromitizing eigenschappen.Ik heb reasearching andere verbindingen met dezelfde voordelen .Kunt u mij vertellen wat een goede stack van deze keuzes.Weer nonaromitizing!
Winny
Masteron
Tren
Primobolin
Ik ben leunend op de Primo en de mabey Winny

Reply With Quote
Old
  (#10)
ASHOP
AnaSCI DIERENARTS

07-06-2008, 08:49 PM

Quote:
Oorspronkelijk Geplaatst door bsteelz
bedankt!
De MEESTE mannen:
10-12 wkn 40-60 mg DAGELIJKS
CREATINE works great with ANAVAR for strength

Reply With Quote
Old
  (#11)
Tyrone
AnaSCI DIERENARTS

Tyrone's Avatar

07-15-2008, 10:01 PM

Quote:
Oorspronkelijk Geplaatst door ALIN
De MEESTE mannen:
10-12 wkn 40-60 mg DAGELIJKS
CREATINE works great with ANAVAR for strength
Zeker Alin!! Mijn eerste run was zeer dicht bij de boven en ik was zeer tevreden.

Gebruik code Tyrone krijgen 5% korting op uw volgende Synthetek bestellen!

Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Regels
U kan niet post nieuwe threads
U kan niet post antwoorden
U kan niet bijlagen posten
U kan niet bewerk uw berichten

BB code is Op
Smilies zijn Op
[IMG] code Op
HTML-code is Uit

Jump Forum

Alle tijden zijn GMT -4. Nu is de tijd 02:23 AM.

Copyright © 2003-2019 AnaSCI.org. All rights reserved.