AnaSCI - Fitness Evolved

Buy Needles and Syringes with NO PRESCRIPTION   Synthetek Muscle Building And Fat Loss Products   Cheap Pure Supplements

©ALL CONTENT OF THIS WEBSITE IS COPYRIGHTED AND CANNOT BE REPRODUCED WITHOUT THE ADMINISTRATORS CONSENT 2003-2020

Synthetek Syntherol  

Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products

Användaren CP FAQ Medlemslistan Kalendern Nya Inlägg Snabb Länkar Logga Ut

AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved

Automatiska Översättningar (som Drivs av Yandex):
Albanian Belarusian Catalan Czech Danish Dutch English Estonian Finnish French German Greek Hungarian Italian Latvian Lithuanian Macedonian Norwegian Portuguese Russian Slovak Slovenian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

Go Back  Anabola Steroider Diskussion och Bodybuilding Forum > Anabola Vetenskap Avsnitt > Anabola Science Forum

Reply

Tråd Verktyg Andra Display-Lägen
Skulle detta vara en fasta EQ/Anavar med Clen cykel?
Old
  (#1)
2legit2quit
AnaSCI MEDLEM

Reg.datum: Apr 2009
Would this be a solid EQ/Anavar with Clen cycle? - 04-19-2009, 03:04 PM

Cykel....
Eq-400iu för 12weeks
Anavar-50 mg för 12 veckor

Clen-2 veckor 2 veckor bort för 12 veckor men slut på vecka 15 som på samma gång min PCT kommer att göras. Så, med början på vecka 6 med clen eftersom vecka 4 och 5 skulle vara avstängd veckor. Det innebär att min senaste 2 veckorna på clen skulle vara 14 och 15.
Jag tror inte att använda clen till 6 vecka ska bli skönt eftersom att jag kommer att kunna få användas för att var och eq först.

För sidor....
Proviron-50mg veckor 9-13
Taurin
Synthegine

PCT....
Nolva-40/30/20
Clomid-150/100/50
Kreatin mono

Jag tror det är det. Hur tycker ni jag gjorde? Vad skulle du ändra eller lägga till?

Reply With Quote
Old
  (#2)
ASHOP
AnaSCI VET

ASHOP's Avatar

Reg.datum: Aug 2005
Lightbulb 04-19-2009, 08:58 PM

Citat:
Ursprungligen Postat av 2legit2quit View Post
Cykel....
Eq-400iu för 12weeks
Anavar-50 mg för 12 veckor

Clen-2 veckor 2 veckor bort för 12 veckor men slut på vecka 15 som på samma gång min PCT kommer att göras. Så, med början på vecka 6 med clen eftersom vecka 4 och 5 skulle vara avstängd veckor. Det innebär att min senaste 2 veckorna på clen skulle vara 14 och 15.
Jag tror inte att använda clen till 6 vecka ska bli skönt eftersom att jag kommer att kunna få användas för att var och eq först.

För sidor....
Proviron-50mg veckor 9-13
Taurin
Synthegine

PCT....
Nolva-40/30/20
Clomid-150/100/50
Kreatin mono

Jag tror det är det. Hur tycker ni jag gjorde? Vad skulle du ändra eller lägga till?
Det första förslaget jag skulle göra skulle vara att lägga till några testosoterone.

Reply With Quote
Old
  (#3)
2legit2quit
AnaSCI MEDLEM

04-19-2009, 10:41 PM

Detta skulle vara min första cykel med injektioner så jag är ganska ny på det här. Vad är det för resonemang för att lägga till test för att en cykel?

Reply With Quote
Old
  (#4)
kaju
Registrerad Användare

kaju's Avatar

Reg.datum: Oct 2007
Läge: söder
04-21-2009, 11:24 AM

Efter din Statistik.
ålder
vikt
höjd
bfi
mål historia i gymmet eller historia som idrottare
vi kommer att vara glad att hjälpa till.

]
Vad hände med alla riktiga män - General George S. Patton, Theodore Roosevelt, Wyatt Earp och Alvin sargent York
Dont vara en fitta
Im inte en kropp builder, jag är en idrottsman 35+ år i gymmet. boxin Kampsport och gym vikt
49 år gammal
5'9"

Reply With Quote
Old
  (#5)
kaju
Registrerad Användare

kaju's Avatar

Reg.datum: Oct 2007
Läge: söder
04-21-2009, 11:35 AM

Ledsen att jag inte tillbaka till dig på din förra tråd, men denna nya är bra.
ser du behöver för att göra lite forskning innan du hoppar in i något ännu. Du låter ung (du sa att du spelar college boll). det sista du vill så är fuch upp din naturliga testa produktion. Så gör det här rätt...
IMO din yaoung att göra detta. Jag personligen skulle inte göra detta fram till 25 års ålder eller så. Men jag vet att du kommer göra det ändå. så återigen göra det här rätt...
gör din forskning. se till att du kommer att ha PCT i handen innan du startar något.
Ge oss din statistik och alla trevliga killar här kommer att hjälpa dig genom detta. Jag önskar att jag skulle haft detta forum när jag gjorde min första cykel. Det skulle ha sparat mig mycket elände, huvudvärk och hjärtesorg.

]
Vad hände med alla riktiga män - General George S. Patton, Theodore Roosevelt, Wyatt Earp och Alvin sargent York
Dont vara en fitta
Im inte en kropp builder, jag är en idrottsman 35+ år i gymmet. boxin Kampsport och gym vikt
49 år gammal
5'9"

Reply With Quote
Old
  (#6)
2legit2quit
AnaSCI MEDLEM

04-21-2009, 02:37 PM

ålder:22
höjd: 6'0
vikt: 215
BF: runt 10%
Sport: college fotboll och lacrosse
Jag har tränat för runt 8 år och har provat nästan alla typer av träning. Jag gör spänst, isometrisk träning, och chock utbildning. Under sommaren är jag en personlig tränare på det gym jag tränat på under min skola dagar. Jag har en stark, hälsosam diet och träna 4-6 dagar i veckan beroende på mitt program vid den tiden. Om min kost behöver justeras jag har en sport nutritionist jag kan gå på min skola. Mitt primära mål är att bli snabbare, inte bara en snabbare 40 tid, men snabbare i allmänhet. Andra mål skulle kunna vara att öka uthållighet/kondition, och för att bli smalare och starkare. Jag är egentligen inte orolig för att gå upp i vikt, jag gillar var jag på det men skulle inte ha något emot om jag fick lite i vikt länge som min BF% är på väg ner. Idrott historia skulle vara att jag har varit en förrätt alla mina år och har fått utmärkelser i både sport. Min anledning till att vilja göra en cykel skulle vara att se hur mycket bättre jag kan få, jag skulle vilja vara bäst i landet på vad jag gör och ange vissa uppgifter. Jag känner att det jag har gjort är att bara ta mig så här långt, när jag känner att jag har så mycket mer potential.
Bara så du vet Kaju mitt sinne är inte helt inställd på att göra detta, jag är lite skeptisk till att injicera steroider i mitt system. Inte för att jag inte gillar nålar men eftersom jag har alltid varit naturligt och jag vill inte skada min kropp (fukc upp min naturliga testa produktion). Men jag har bara 2 år kvar på college sport och vill göra det bästa av dem. Vilket är varför jag gjorde denna tråd, ifall jag inte väljer att göra det, jag vill ha den perfekta cykeln för de vinster jag vill utan att såra mig själv. Tidigare har jag gjort PH/DS några gånger; jag gjorde en Superdrol och Winny klon cykeln en gång som var närmast steroider jag har kommit.

Reply With Quote
Reply

Tråd Verktyg
Andra Display-Lägen

Regler För Att Posta
Du kan inte posta nya ämnen
Du kan inte svar på inlägg
Du kan inte posta bifogade filer
Du kan inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG] koden är
HTML-kod är av Mindre

Forum Hopp

Alla tider är GMT -4. Den tid är nu 04:45 PM.

Copyright © 2003-2020 AnaSCI.org. All rights reserved.