AnaSCI - Fitness Evolved

Buy Needles and Syringes with NO PRESCRIPTION   Synthetek Muscle Building And Fat Loss Products   Cheap Pure Supplements

©ALL CONTENT OF THIS WEBSITE IS COPYRIGHTED AND CANNOT BE REPRODUCED WITHOUT THE ADMINISTRATORS CONSENT 2003-2019

   
  Synthetek Syntherol  
   
   
   
Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products


User CP Vanlige spørsmål Medlemmer Listen Kalender Nye Innlegg Rask Lenker - Logg Ut

AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved


        
        
        
        
        

Automatiske Oversettelser (Drevet av Yandex):
Albanian Belarusian Catalan Czech Danish Dutch English Estonian Finnish French German Greek Hungarian Italian Latvian Lithuanian Macedonian Norwegian Portuguese Russian Slovak Slovenian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

Go Back   Anabole Steroider Diskusjon og Bodybuilding Forumet > Anabolic Science Section > Anabolic Science Forum

Reply
 
Trådverktøy Visningsmodi
27 Felles & Sjokkerende Bodybuilding Feil
Old
  (#1)
K1
Blue-Eyed Devil...
 
K1's Avatar
 
Online
Posts: 5,024
Ble Medlem: Juli 2006
27 Felles & Sjokkerende Bodybuilding Feil - 01-26-2013, 03:26 AM

Vince Gironda brøt formen med sin utradisjonelle treningsmetoder og ernæring strategier, men han etterlot seg et varig preg på bodybuilding samfunnet. Som en del av den allestedsnærværende Arnold, svært få kjente kroppsbyggere er kjent av sine første navnet alene. Vince Gironda, men forut mektige Arnold for å være kjent av hans første navnet eller kallenavnet “Jern-Guru.”

Kanskje er det bare en tilfeldighet at de ble henvist til på samme måte, eller kanskje hver og en av oss er stor innvirkning på bodybuilding garantert den spesielle tittelen som Vince og som Arnold. Sikkert, begge er legender i sin egen rigg

Vince Gironda er Strategier Til Den Perfekte Fysikk

ht, og Vince var en av de beste kroppsbyggere i sin tid.

For Vince, var det kun to måter å trene: feil måte eller Vince Gironda måte; det var ingen i mellom. La oss ta en titt på noen av Vince teorier mot bodybuilding trening.

1. Tog 21 – Resten 7

Dette er unikt konsept Maksimere Dine Muskel-medlemmer er kjent med – tre uker med hard trening etterfulgt av en ukes hvile. I min erfaring, tre uker er den gjennomsnittlige lengden av tid, noen kan faktisk trene hardt for fire eller fem, kanskje litt for seks uker. Det avhenger av individuelle og mange variabler. Hvis du innlemme Tog 21-Resten 7 Regel inn i din regimet, sørge for at det er en planlagt del av treningsprogrammet ditt akkurat som din øvelse rutine.

Resten er naturens metoden for å gjenopprette nerver og hele kroppen. Rane deg av trengte hvile vil hindre sentrale nervesystemet utvinning og forbrenning recovery. Nerver krever mer hvile enn muskler. Vince anerkjent at ingen kan trene utelukkende på en konsentrert program for lenge fordi det vil komme en tid når det ikke lenger vil få flere resultater. Noen sikt dette punktet som en stikke punktet eller staleness, mens Vince betegnet det over beskatte nerver og muskler.

Dette er et konsept som ikke trenger å bli brukt for å entusiastiske nybegynnere. Det er et avansert konsept for erfarne kroppsbyggere som opplever stikker poeng oftere.

Enig eller uenig med Tog 21-Resten 7 ? La meg vite nedenfor.

2. En Muskel Har Fire Sider

Hvis du noen gang fått muligheten til å gjennomgå noen av Vince kurs du vil huske hans kurs kalt En Muskel Har Fire Sider. Dette toppet kroppsbyggere interesse fra den gang det ble publisert. Vince uttalte: “Alle begrepene jeg har avansert over år har i utgangspunktet møtt med en viss skepsis, vanligvis fordi de i utgangspunktet virke for enkelt å oppnå ønskede resultater i tiden gitt. Men til slutt, noen ganger tjue-fem år senere, er disse begrepene er akseptert over hele verden som standard opplæring aximos. Jeg vil fortelle deg hva nå hemmeligheten til suksess er virkelig. Tror at kurset gir jeg vil fungere, og det vil det. Hvis du er i tvil, og ikke sette alt inn i den, vil du finne det vil ikke fungere. Følgende kurs, En Muskel Har Fire Sider, er basert på det faktum at ulike øvelser utvikle ulike deler av en bestemt muskel. Ved å gjøre fire øvelser, en for hver del av muskelen, vil du oppnå den raskeste muskel vekst...”

En Muskel Har Fire Sider Eksempel Trening For BicepsGet alt utstyr klar for alle fire øvelsene, slik at du kan gjøre hver øvelse, en rett etter den andre med ingen hvile mellom.

1) Vektstang Preacher Curl (for lave biceps)
2) Omvendt Preacher Curl (for høy biceps)

3) Alternativ Incline Dumbbell Krøller (for midten ytre biceps)
4) Sitter Dumbbell Krøller (for midtre indre biceps)

Viktige Poeng

Gjør hver øvelse for 12 reps.

Bare å gjøre én sammensatt sett (1 gang gjennom alle 4 øvelsene uten pause i mellom).

Dette gjør du treningen i AM og deretter igjen i PM (minst 4 timer fra hverandre). I den andre treningen, kan du gjøre lettere i vekt, men å holde skjemaet strengere stil og strammere muskulære sammentrekninger.

There is no ab***inal work done in this course. This is a muscle-size building course and ab work can shock the solar plexus and slow gains.

Arbeid hver muskel hver 4 til 5 dager som følgende split nedenfor .

Eat protein every 2 to 3 hours that you are awake.

Et eksempel delt ville se slik ut:

Dag 1 – Rygg, Bryst, Skuldre
Dag 2 – Triceps, Biceps, Underarmer
Dag 3 – Bein, Kalver
Dag 4 – Samme som dag 1
Dag 5 – Samme som dag 2
Dag 6 – samme som dag 3
Dag 7 – Resten

3. Felles Kroppsbyggere Feil

Vince har en liste over vanlige feil kroppsbyggere var skyldig i. Jeg er ikke sikker, men jeg tror han lagt til listen som tiden gikk. Hvis han la merke til noe det ville plassert på listen. Her er bare en liten liste over ting han utmerker seg som feil:

1. Arbeider overkroppen og bena på samme dag.
2. Ikke berører brystet bar og kaller det chinning.
3. Ikke regner stortåen, og trekk hælene sammen når du utfører kalv øker.
4. Benken presser for pec-er. Dette er 90% foran delt arbeid.
5. Ikke berøre alle fire bjeller sammen på dumbbell benker. Dette også er 90% foran delt fungere hvis du ikke berøre bjeller sammen (når du gjør brystpress).
6. Under arbeidet eller overarbeide en muskel ved å utføre for et bredt utvalg av øvelser på en bestemt muskel.
7. Juks øvelser.
8. Presser for delts.
9. Å blande karbohydrater og proteiner.
10. Bak nakken chins eller trekk nedturer.
11. Hoppe over frokost.
12. Svømming.
13. Side Svinger.
14. Ikke ta enzymer til hvert måltid.
15. Ikke svai ryggen mens du utfører lat-arbeid.
16. Distraksjon.
17. Musikk i treningsstudioet.
18. Ikke å velge riktig trening for mangelfull muskel områder.
19. Ikke å holde haken på brystet, føttene under ansiktet og albuer bredt parallelt dips for pec-er.
20. Ingen kunnskap om grer øvelser.
21. Ikke endrer et treningsprogram ofte nok.
22. Ingen kunnskap for å bryte en brunst.
23. Ikke som spesialiserer seg på sakte voksende områder.
24. Ikke ta kosttilskudd.
25. Å ta så mange kosttilskudd.
26. Mangel på conentration under trening.
27. Uvillig til å påta seg nye eller forskjellige konsepter.

Litt av en liste huh? Ryktet har det at Vince kunne snakke hele dagen om noen av disse, og selv i dag, med den vitenskapelige fremskritt, ville han ha rett på det meste av det han sa.


"Fear profits man nothing!"

Use code "K1OFF5" to get 5% OFF your next ProfessionalMuscleStore.com ordre!
LIKER - ProfessionalMuscleStore Facebook
Follow - ProfessionalMuscleStore Instagram


LIKER - AnaSCI Facebook
ABONNER - AnaSCI YouTube

SYNTHETEK - Beste hardcore bodybuilding produkter
STERILESYRINGES.COM - Få Nåler og Sprøyter fra her
DISCUSSWORLDISSUES.COM - Sosio-økonomiske og politiske ytringsfrihet
HVORDAN Å GJØRE INJEKSJONER - Full Billedlig Injeksjon Guide
REN SUPPLEMENT PULVER - Alle lab-sertifisert
PROFESSIONALMUSCLE STORE - The Largest Selection of Supplements
   
Reply With Quote
Reply

Trådverktøy
Visningsmodi

Innlegg Regler
Du kan ikke innlegget nye tråder
Du kan ikke innlegget svar
Du kan ikke legge ved vedlegg
Du kan ikke redigere dine innlegg

BB kode er
Smilier er
[IMG] koden er
HTML-koden er Av

Forum Hoppe


Alle klokkeslett er GMT -4. Tiden er nå 08:54 PM.


Copyright © 2003-2019 AnaSCI.org. All rights reserved.