AnaSCI - Fitness Evolved

Buy Needles and Syringes with NO PRESCRIPTION   Synthetek Muscle Building And Fat Loss Products   Cheap Pure Supplements

©ALL CONTENT OF THIS WEBSITE IS COPYRIGHTED AND CANNOT BE REPRODUCED WITHOUT THE ADMINISTRATORS CONSENT 2003-2019

   
  Synthetek Syntherol  
   
   
   
Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products


User CP FAQ Lista E Anëtarëve Kalendari Postimet E Reja Nyje Të Shpejta Log Out

AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved


        
        
        
        
        

Përkthimet automatike (Mundësuar nga Yandex):
Albanian Belarusian Catalan Czech Danish Dutch English Estonian Finnish French German Greek Hungarian Italian Latvian Lithuanian Macedonian Norwegian Portuguese Russian Slovak Slovenian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

Go Back   Steroid Anabolic Diskutim dhe Bodybuilding Forumi > Anabolic Science Section > Anabolic Science Forum

Reply
 
Thread Mjete Shfaq Modes
27 Përbashkët & Tronditëse Bodybuilding Gabime
Old
  (#1)
K1
Blue-Eyed Devil...
 
K1's Avatar
 
Online
Posts: 5,037
Join Date: Qershor 2006
27 Përbashkët & Tronditëse Bodybuilding Gabime - 01-26-2013, 03:26 AM

Vince Gironda thyen myk e tij joortodoks metodat e trajnimit dhe të ushqyerit e strategjive, por ai ka lënë një të qëndrueshme gjurmë në bodybuilding komunitetit. Si pjesë e kudogjendur Arnold, shumë pak të famshëm bodybuilders, janë të njohur me anë të tyre të parë emri i vetëm. Vince Gironda, megjithatë, daton fuqishëm Arnold për të qenë të njohur vetëm e tij të parë emrin ose pseudonimin “Hekuri Feje.”

Ndoshta kjo është thjesht rastësi që ata janë të cekura në të njëjtën mënyrë, ose ndoshta çdo njeri ndikim të madh në bodybuilding garantuar të veçantë titullin si Vince dhe si Arnold. Sigurisht, të dy janë legjenda të vishem e tyre në

Vince Gironda e Strategjive Të Përsosur Fizikun

ht, dhe Vince ishte një nga më të mirë bodybuilders e kohës së tij.

Për Vince, ka qenë vetëm ndonjëherë dy mënyra për të trajnuar: në mënyrë të gabuar ose Vince Gironda rrugë, nuk ka pasur në mes. Le të marrin një vështrim në disa nga Vince e teorive drejt bodybuilding të trajnimit.

1. Treni 21 – Të Pushuar 7

Kjo është unike konceptit të Maksimizuar fitimet Tuaja Muskujve anëtarët janë njohur me – tri javë e vështirë trajnimi i ndjekur nga një javë pushim. Në përvojën time, tre javë është gjatësia mesatare e kohës, disa në fakt mund trajnimin e vështirë për katër ose pesë, ndoshta disa për gjashtë javë. Kjo varet nga individi dhe të shumë variablave. Në qoftë se ju përfshini të Trajnuar 21-të Pushuar 7 Rregull në regjim, të siguruar se është planifikuar një pjesë e programit të trajnimit ashtu siç tuaj stërvitje rutinë.

Pjesa tjetër është e natyrës metodë për rivendosjen e nervave dhe të gjithë trupin. Në grabitjen veten e nevojshme pjesa tjetër do të parandalojë sistemin nervor qendror shërim dhe metabolike shërim. Nervat kërkon më shumë qetësi se muskujt. Vince pranuar se askush nuk mund të trenit, vetëm në një koncentruar programit për një kohë të gjatë sepse do të vijë koha kur do të pushojë për të marrë rezultate të mëtejshme. Disa term këtë pikë si një pikë kyçe ose staleness, ndërsa Vince quajtur atë të tatimit mbi nervat dhe muskujt.

Ky është një koncept që nuk ka nevojë të zbatohen për entuziast fillestar. Kjo është një avancuar konceptin për të përjetuar bodybuilders që përjetojnë fërkimit pikat më shpesh.

Pajtohen ose nuk pajtohen me Tren 21-të Pushuar 7 ? Më lejoni të di më poshtë.

2. Një Muskul I Ka Katër Anët

Nëse ndonjëherë ju të marrë mundësinë për të shqyrtuar disa nga Vince kurseve ju do të kujtohet kursi i tij i quajtur Një Muskul Ka të Katër Anët. Kjo kulmoi bodybuilders interes nga koha që ajo është publikuar. Vince theksoi, “të Gjitha konceptet e kam avancuar me kalimin e viteve, në fillim u takua me sasi të caktuar të skepticizmit, zakonisht sepse fillimisht ata duken shumë të thjeshta për të arritur rezultatet e dëshiruara në kohë të caktuar. Por në fund të fundit, ndonjëherë njëzet-e-pesë vjet më vonë, këto koncepte janë pranuar në mbarë botën si standard të trajnimit aximos. Unë do t'ju them tani se çfarë sekreti i suksesit është në të vërtetë. Besoj se sigurisht kam dhënë do të punojnë dhe do të. Nëse ju keni dyshime, dhe nuk e vënë çdo gjë në të, atëherë ju do të gjeni se ajo nuk do të funksionojë. Në vijim natyrisht, Një Muskul i Ka Katër Anët, është i bazuar mbi faktin se ushtrime të ndryshme të zhvillojnë pjesë të ndryshme të një të dhënë të muskujve. Duke bërë katër ushtrime, një për çdo pjesë e muskujve, ju do të arritur rritjen e muskujve të shpejtë...”

Një Muskul i Ka Katër Anët e Mostrës Stërvitje Për BicepsGet të gjitha pajisjet e gatshme për të gjitha katër ushtrime kështu që ju mund të bëni çdo të ushtruar një të drejtë që pas tjetrit me pa pushim në mes.

1) Barbell Curl Predikues (për ulët biceps)
2) të Kundërt Curl Predikues (për të larta biceps)

3) Alternative Anojnë Curls Trap (për mesme jashtme biceps)
4) Ulur Curls Trap (për mesme të brendshme biceps)

Pikë Të Rëndësishme

Bëni çdo ushtrim, për 12 reps.

Të bëjë vetëm një kompleks të vendosur (1 kohën nëpër të gjitha 4 ushtrime me pa pushim në mes).

A kjo stërvitje në JAM dhe pastaj përsëri në PD (së paku 4 orë larg). Në pjesën e dytë stërvitje, ju mund të bëni të lehta në peshë, por të mbajtur formën tuaj më të rreptë të stilit dhe të forta kontraktimeve muskulare.

There is no ab***inal work done in this course. This is a muscle-size building course and ab work can shock the solar plexus and slow gains.

Të punojnë çdo muskul, çdo 4 deri në 5 ditë si këto të ndara si më poshtë .

Eat protein every 2 to 3 hours that you are awake.

Një mostër të ndarë do të duket si:

Dita 1 – Shpinën, Gjoks, Supet
Dita 2 – Triceps, Biceps, Parakrahët
Dita 3 – Këmbët, Viçat
Dita 4 – Njëjtë si dita 1
Dita e 5 – Njëjtë si dita 2
Dita e 6 – njëjtë si ditën e 3-të
Ditën E 7 – Pushim

3. Përbashkët Bodybuilders Gabimet

Vince ka një listë të përbashkët gabimet bodybuilders ishin fajtor. Unë nuk jam të caktuara, por unë besoj se ai e shtuar në listën me kalimin e kohës. Nëse ai vuri re diçka që do të vendoset në listë. Këtu është vetëm një listë të vogël të gjërave që ai të shquar si të gabuara:

1. Duke punuar sipërme të trupit dhe këmbët në të njëjtën ditë.
2. Mos prekur gjoksin në bar dhe duke e quajtur atë chinning.
3. Jo shi e gishtit të madh të këmbës dhe duke tërhequr këmbë së bashku gjatë kryerjes së viçit rrit.
4. Shtyn vend për pecs. Kjo është 90% para delt punë.
5. Mos prekur të gjitha katër këmbanat së bashku në trap banka. Kjo, gjithashtu, është 90% para delt të punuar në qoftë se ju nuk i prekni këmbanat së bashku (kur bën gjoksin e shtypit).
6. Sipas të punës ose overworking një muskujve duke kryer shumë të gjerë një shumëllojshmëri të ushtrimeve në një të dhënë të muskujve.
7. Mashtrimit ushtrime.
8. Shtyn për delts.
9. Përzierjen karbohidratet dhe proteinat.
10. Prapa qafës chins ose të tërheqë ngritje.
11. Kërcimi mëngjes.
12. Noti.
13. Anën Bends.
14. Duke mos marrë enzimat në çdo vakt.
15. Nuk formë harku mbrapa gjatë kryerjes së lat punë.
16. Çmenduri.
17. Muzika në palestër.
18. Nuk zgjedhjen e duhur për ushtrimin e mangët zonat e muskujve.
19. Të mbajë mjekër në gjoks, këmbët nën fytyrën dhe bërryla të gjerë në paralele të ulet për pecs.
20. Nuk ka njohuri të combing ushtrime.
21. Nuk të ndryshuar një program të stërvitjes shpesh e mjaftueshme.
22. Nuk ka njohuri të thyer një ulluk.
23. Nuk i specializuar në të ngadaltë në rritje fusha.
24. Duke mos marrë shtojcave.
25. Duke marrë shumë shtojcave.
26. Mungesa e conentration gjatë workouts.
27. Mungesën e vullnetit për të pranuar të reja ose konceptet e ndryshme.

Mjaft një listë huh? Fjalë e ka atë që Vince mund të flasim gjithë ditën në lidhje me ndonjë nga këto dhe madje edhe sot, me avancimet shkencore, ai do të jetë i saktë në shumicën e asaj që ai tha.


"Fear profits man nothing!"

Use code "K1OFF5" to get 5% OFF your next ProfessionalMuscleStore.com mënyrë!
SI - ProfessionalMuscleStore Facebook
Follow - ProfessionalMuscleStore Instagram


SI - AnaSCI Facebook
ABONOHU - AnaSCI YouTube

SYNTHETEK - Mirë hardcore bodybuilding produkteve
STERILESYRINGES.COM - Merrni tuaj Hala dhe Shiringat nga këtu
DISCUSSWORLDISSUES.COM - Socio-ekonomike dhe politike të fjalës së lirë
SI PËR TË BËRË INJEKSIONE - Plotë Pikture Injeksion Udhëzues
PASTËR TË PLOTËSUAR PLUHURAT - Të gjitha laborator i certifikuar
PROFESSIONALMUSCLE STORE - The Largest Selection of Supplements
   
Reply With Quote
Reply

Thread Mjete
Shfaq Modes

Postimi Rregullat
Ju nuk mund të pas reja temat
Ju nuk mund të postoni pergjigje
Ju nuk mund të të postoni bashkëngjitje
Ju nuk mund të të redaktoni postimet tuaja

BB code është
Smilies janë të
[IMG] kodi është
Kodi HTML është Off

Forumi Hidhen


Te gjitha kohët janë në GMT -4. Koha tani është 10:45 AM.


Copyright © 2003-2019 AnaSCI.org. All rights reserved.