AnaSCI - Fitness Evolved

Buy Needles and Syringes with NO PRESCRIPTION   Synthetek Muscle Building And Fat Loss Products   Cheap Pure Supplements

©ALL CONTENT OF THIS WEBSITE IS COPYRIGHTED AND CANNOT BE REPRODUCED WITHOUT THE ADMINISTRATORS CONSENT 2003-2019

   
  Synthetek Syntherol  
   
   
   
Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products


Käyttäjä CP FAQ Jäsenten Luettelo Kalenteri Uusia Viestejä Pikalinkit Kirjaudu Ulos

AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved


        
        
        
        
        

Automaattiset Käännökset (Powered by Yandex):
Albanian Belarusian Catalan Czech Danish Dutch English Estonian Finnish French German Greek Hungarian Italian Latvian Lithuanian Macedonian Norwegian Portuguese Russian Slovak Slovenian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

Go Back   Anaboliset Steroidit Keskustelua ja Kehonrakennus Forum > Anabolic Science Section > Anabolic Science Forum

Reply
 
Ketjun Työkalut Näyttö-Tilat
Syödä Vähemmän ja liikkua Enemmän: tämä On VÄÄRIÄ neuvoja laihdutus?
Old
  (#1)
dudcki27
Kielletty
 
Offline-tilassa
Viestiä: 1,856
Join Date: Oct 2012
Syödä Vähemmän ja liikkua Enemmän: tämä On VÄÄRIÄ neuvoja laihdutus? - 01-28-2013, 10:13 PM

Tom Venuto

I’m about to share with you the most important weight loss strategy that will literally make or break your success. This is the #1 one fat loss tip I could ever give you.

If you don’t get this right, you can kiss your fat loss results goodbye. This is the one absolute requirement for weight loss, and it’s something you’ve probably heard of before. However, there’s one critical distinction about this familiar advice that you might not have considered – and this one thing makes all the difference in the world…

Let me quote Melvin Williams, PhD, professor emeritus of exercise science at Old ***inion University and author of the textbook Nutrition for Health, Fitness and Sport (McGraw Hill)…

“Ihmisen energian järjestelmät säätelevät samat fysiikan lait sääntö, että kaikki energian muunnokset. Ei ole merkittävää näyttöä siitä on saatavilla vääräksi kalorien teoria. Se on edelleen fyysinen perusta painon hallinnassa.”

On olemassa erilaisia ravinto-ohjelmat ja laihtuminen “gurut”, jotka väittävät, että kaloreita ei lasketa. He vaativat, että jos syö tiettyjä ruokia tai välttää tiettyjä ruokia, se on kaikki mitä sinun tarvitsee tehdä laihtua. Kymmeniä, ehkä satoja tällaisia ruokavalioita on olemassa tiettyjä “magic elintarvikkeet” jalustalle tai tiettyjen “pahaa rasvaa-varastoi elintarvikkeita” karkotettu kielletylle elintarvikkeet-alue.

Muut laihtuminen “asiantuntijat” vedota insuliini/hiilihydraattien hypoteesi, joka väittää, että hiilihydraatteja ajaa insuliini, joka ajaa kehon rasvaa. Se on kuin sanomalla “Hiilihydraatteja ovat syy lihavuuden kriisi tänään, ei liikaa kaloreita.”

He ovat kaikki väärässä.

Tietenkin, siellä ON enemmän ravintoa kuin kaloreita vs kaloreita. Elintarvikkeiden laatu ja ravitsemus sisältöä asioissa, hyvä terveys. Lisäksi ruoka valintoja voi vaikuttaa energian saanti. Voisimme jopa sormella yli hienostunut tärkkelys ja viljat, sokeri ja virvoitusjuomat (hiilareita!) niin merkittäviä taustatekijöitä ylijäämä kaloreita, joka johtaa lihavuuteen.

Kuitenkin, tämä tuo meidät takaisin liikaa kaloreita kuin käännekohta ketjussa syy-yhteyttä, ei hiilihydraatteja. Kalorien alijäämä on pakollinen edellytys paino tappio – vaikka valitset alhainen carb lähestymistapa – jossa painopiste pitäisi mennä – alijäämä.

Nyt tässä on, että kriittinen ero...

Olet kuullut sanottavan, “liikunta enemmän ja syö vähemmän” miljoona kertaa. Kuitenkin sanonta “keskittyä kalorin vaje” ei OLE sama asia. Jos et ymmärrä eroa, voit päätyä pyörivät pyörät vuosia.

Voit käyttää enemmän, mutta jos korvaat syömällä enemmän, voit peruuttaa alijäämä.
Voit syödä vähemmän, mutta jos kompensoida siirtämällä vähemmän, taas peruutat alijäämä.

Tällaista korvausta voi tapahtua tiedostamatta, joka aiheuttaa hämmennystä siitä, miksi et ole laihdutus tai miksi olet saamassa. Tämä johtaa usein olet selitellä tai syyttää väärästä asiasta mitään, mutta kaloreita.

Siksi “keskittyä kalorin vaje” tarkemmin valtioiden tärkein avain laihtuminen kuin “liikkua enemmän ja syödä vähemmän.” Varmista, että ymmärrät tämän eron ja sitten noudattaa tätä neuvoa.

Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä, pitää mielessä, että on olemassa paljon tapoja luoda alijäämä ja monet näistä tavoista on todella tyhmä. Syö mitään, mutta greipit, kaali, leivoksia, mutta alijäämä?... Tyhmä! Mutta arvaa mitä? On greipin ruokavalio, kaali ruokavalion ja kyllä, jopa Twinkie-ruokavalion – ja ne ovat suosittuja.

The bottom line is that a calorie deficit is required for fat loss, but once your deficit is established, the composition of your hypo-caloric diet DOES matter. That’s why any good fat loss program starts with “calories in vs calories out” but doesn’t stop there – you also need to look at protein, essential fats, macronutrients, micronutrients, food quality and how the diet you choose fits into your lifestyle.

Tämä on keskeinen strategia, että koko Burn Fat Feed Lihaksen järjestelmä riippuu.

Älä anna yksinkertaisuus tämä ajatus hämätä. Tämä on #1 avain onnistunut laihtuminen nyt ja tulevaisuudessa: huomio alijäämiä!
   
Reply With Quote
Reply

Ketjun Työkalut
Näyttö-Tilat

Lähettämistä Säännöt
Sinä voi ei post uusia ketjuja
Sinä voi ei lähettää vastaukset
Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
Sinä voi ei muokata viestejäsi

BB-koodi on Päälle
Hymiöt ovat Päälle
[IMG] koodi on Päälle
HTML-koodi on Pois päältä

Foorumi Hypätä


Kaikki ajat ovat GMT -4. Aika on nyt 03:19 AM.


Copyright © 2003-2019 AnaSCI.org. All rights reserved.