AnaSCI - Fitness Evolved

Buy Needles and Syringes with NO PRESCRIPTION   Synthetek Muscle Building And Fat Loss Products   Cheap Pure Supplements

©TOTS ELS CONTINGUTS D'AQUESTA WEB ÉS COPYRIGHT I NO POT SER REPRODUÏT SENSE ELS ADMINISTRADORS CONSENTIMENT 2003-2020

   
  Synthetek Syntherol  
   
   
Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products


Usuari CP Preguntes freqüents Llista De Membres Calendari Els Nous Llocs De Treball Enllaços Ràpids Registre De Sortida

AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved


        
        
        
        

Les Traduccions automàtiques (Powered by Yandex):
Albanian Belarusian Catalan Czech Danish Dutch English Estonian Finnish French German Greek Hungarian Italian Latvian Lithuanian Macedonian Norwegian Portuguese Russian Slovak Slovenian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

Go Back  Els Esteroides anabòlics Discussió i Musculació Fòrum > Anabòlics Secció De Ciències > Anabòlics Ciència Fòrum

Reply
 
El Fil De Les Eines Modes De Visualització
La Poca Cosa Al Teu Cap Que manté Que el Greix
Old
  (#1)
dudcki27
Prohibit
 
Fora de línia
Correus: 1,856
Unir Data: Octubre 2012
La Poca Cosa Al Teu Cap Que manté Que el Greix - 02-19-2013, 07:37 AM

per Tom Venuto

No tinc cap dubte que un científic en algun lloc només de llegir el títol d'aquest article i dir en veu alta, “SÍ! Venuto és just! Que poca cosa al teu cap – hipotàlem – ho ÉS la cosa que està mantenint que el greix! George, que Venuto home no és un ximple culturista després de tot – que ha estat fent la seva recerca!” El moment en què, sacsejant el cap i pensar “que cal sortir del laboratori i en el món real, amb la gent real, amic.” Bé, bé, per ser justos, Neuro-endocrí control de la gana i del greix corporal, és realment bastant fascinant. Avui, però, estic parlant de PSYCH-ology, no PHYSI-ology. La poca cosa al teu cap que manté que el greix és en realitat només un...

Limitar La Creença!

Auto-limitar les creences són un dels majors problemes que les persones que tracten en la seva lluita per aconseguir una alimentació sana pes ideal. Són també una de les raons que tantes persones comencen a fallar o cauen fora de la dieta i l'exercici vagó com a principis com a finals de gener o principis de febrer el seu Nou Any, l'objectiu de les recerques.

Si vostè és que la ciència noi em va parlar de i estàs a punt per saltar, perquè vostè està pensant, “Aquí anem de nou... un altre psico-estúpida, l'article de l'ajuda,” llavors pensi una altra vegada. Una creença és la força darrere de l'efecte placebo, que és ben conegut per tots científic i professional de la medicina. Un respectat metge dóna un pacient una pastilla i se li va dir que és un potent fàrmac. El pacient es posa ben de seguida, sense saber que la “miraculosa” substància va ser un maniquí de la píndola. Inerts. Sucre. El miracle va ser en la ment.

Però les creences no són només implicats en la relació ment-cos, que són inconscients programes que controlen el seu comportament. El factor més important en si vostè aconseguir el cos i la salut que volem NO és que la dieta o de formació programa de seguir. És el que et fa seguir la seva dieta i del programa de formació. I endevinin què? Què creus que controla el seu comportament – si vostè quedo amb el programa o el sabotatge que, amb engany, bingeing o inconsistència.

Què fer sobre les creences limitadores

Ok, així que ara vostè accepta que les seves creences són factors psicològics que afecten físicament per controlar el seu comportament, incloent-hi el seu menjar, fer exercici i estil de vida. I ara què? 3 passos. 2 preguntes.

PAS 1: IDENTIFICAR LES CREENCES LIMITADORES

Ets plenament conscient de moltes de les seves creences. Per exemple, les creences sobre l'espiritualitat o la política són, normalment, en la part davantera de la ment conscient.

Però les creences que tenen de nou la seva salut i el desenvolupament físic més habitualment són els que ni tan sols saben que tenen. Són com inconscient “cervell programari,” executant en silenci en el fons.

Així que el primer pas és portar a les inconscient i potencialment perjudicial creences fins a la superfície de manera que són conscients d'ells. No es pot arreglar un problema si no sap que té un.

2 Preguntes Ràpides Que Ajudarà A Treure El Seu Creences

Les creences poden tornar a la infantesa, però no et preocupis, no has d'anar a un psicoterapeuta i ser regressed de tornada a la llar d'infants. És més senzill que això. Però això no ha de pagar per fer aquest qüestionament procés formal “exercir” amb greus temps de silenci, amb paper i llapis (en comptes de només pensar-ho).

Pregunta #1: Què fa que jo sigui l'excés de pes (o poc saludables, o no tenir el cos vull)?

Pregunta #2: Què és la prevenció de mi d'aconseguir més prims? (o saludable?)

Passar una estona amb ell i veure com de gran és el de les llistes que podeu crear. Pregunteu-vos si cada creença ajuda o perjudica a tu. No es mou cap endavant o cap enrere. No es consolidin o disempower vostè? Els que fer-te mal o tenir tornada serà evident. Podeu venir amb les seves creences, com ara:

“Sóc excés de pes i no puc obtenir més àgil perquè”:

No tinc temps
Sóc massa vell
No puc deixar de menjar
M'agrada exercir
Vostè simplement no pot fer-ho quan vostè té 4 nens
És impossible després de tenir un reemplaçament de maluc

Però el milió de dòlars pregunta és: són les creences veritat?

Les creences no són fets. Podeu mantenir els vostres creences com a realitat absoluta, però quan es desconstruir-los i desafiar-los, podeu veure que no tingués aigua.

Auto creences limitants són falses interpretacions (negatiu patrons de pensament) que durà a terme de nou. I continua conservant-los perquè excuses i mantenir-se la mateixa és molt més convenient que canviï, no? Canvi requereix treball dur, esforç i deixar la teva zona de confort.

La seva missió ara: debilitar les creences limitants i desfer-se d'ells

PAS 2: REPTE AQUELLES CREENCES

Com us repte d'una creença? 4 maneres:

(A) Desafiar-lo directament: És la creença, fins i tot vàlid a tots? Veure si vostè pot trobar una “contra-exemple” que disproves la seva creença. Per exemple, si vostè pensa que després d'haver tingut 3 o 4 nens, és impossible obtenir un bon ventre, el que diu vostè després em vaig presentar a una dotzena dels meus clients i els lectors que havien 3 o 4 nens, i va passar de bombament del ventre a rock-dur ventre? Si ho van fer, llavors com podia la seva creença de ser vàlid? Resposta: NO! Vostè creu que una cosa falsa i inexacta i va ser la celebració de tornada!

(B) el Repte de la font: És la seva creença, o han estat vivint el que els seus pares, companys o de la cultura transmesa per vostè? Només la constatació que una creença no era teva per començar, és suficient per trencar-lo.

(C) la impugnació de la utilitat de la creença: Ok, així que vostè creu que alguna cosa quan eren més joves. Fa encara creient té cap utilitat avui en dia? No ajudaran a acostar-se a la que vols en la teva vida avui? Si no, llavors no seria avui en dia ser un bon moment per desfer-se d'ell?

(D) es qüestiona la creença per valorar les conseqüències: Si vols mantenir aquesta creença, el que es va a costar? Què farà el dolor a ser com és? Què has de perdre? I què aquestes conseqüències serà si no canvia-ho ARA?

PAS 3: INSTAL·LAR UNA NOVA CREENÇA

Naturalesa abhors un buit, com Spinoza va dir una vegada. Que no només cal desfer-se d'una creença, que també ha de substituir-lo. Què és allò que vols i la necessitat de creure, en canvi, que crearia positiva comportaments que hauria de moure't cap el teu objectiu? Escriuen, després de massatge-los en una afirmació. Per exemple, si has penjat el teu barret en la creença que vostè no va tenir temps de fer exercici, podeu escriure una nova afirmació de la creença semblant a aquest?

“Sóc una persona molt ocupada, de manera que significa que s'ha d'establir clares prioritats i he de mantenir la meva salut i el cos sobre la part superior de la meva llista de prioritats. Sempre vaig programar el temps per a la meva més importants prioritats, sóc eficaç amb la meva formació, i utilitzo tots els minuts del meu dia amb prudència. I si Barack Obama, el més actiu la persona en el món, pot entrenar durant 45 minuts al dia 6 dies a la setmana, no hi ha excusa per a mi. Puc fer-ho també.”

Escrigui la seva nova creença afirmacions i llegir-los, dreta, juntament amb els seus objectius, cada dia.

Després “activar” aquesta afirmació per fer el que Olímpics i els atletes professionals a fer: fer assaig mental. Visualitzar-se la realització de les conductes que aquesta creença podria generar. Pensar i sentir el que seria com prendre les accions positives passos i jugar mental pel·lícules de com la seva vida canviaria per fer-ho. Implicar a tots els seus sentits: veure, escoltar, sentir.

Mantenir-la fins que comenci a veure el seu comportament canvi i la seva habitual accions entren en alineació amb els objectius/intencions. Si vostè està diligent, veureu canvis en l'actitud i el comportament amb 21-30 dies. Pot passar abans. Això pot prendre més temps si heu dut profund i permanent de les creences limitadores. Però en menys d'un mes, les arrels de la nova creença patró estarà format.

A continuació, podeu actualitzar els objectius i afirmacions per reflectir els actuals prioritats i passar a la següent objectiu vols aconseguir o en la següent limitació de la creença que voleu canviar. Mantenir, i molt aviat, vostè haurà de LIMITAR-MENYS!!!

CREIEU-ME, passar temps de qualitat entendre i treballar en el seu creences és molt més productiva que la despesa de temps en fòrums de discutir sobre si una baixa en carbohidrats programa és millor que un alt contingut de carbohidrats programa... o fins i tot si la curació de l'obesitat es troba en la arcuate nucli de la baixa hipotàlem. És en el cap de tots els drets... però la majoria de les persones han estat buscant en el lloc equivocat.
   
Reply With Quote
Reply

El Fil De Les Eines
Modes De Visualització

Normes De Publicació
Vostè no pot correu fils nous
Vostè no pot respostes de correu
Vostè no pot arxius adjunts
Vostè no pot edita els teus missatges

Codi de BB és En
Emoticones són En
[IMG] codi En
El codi HTML està de Fora

Fòrum De Salt


Tots els temps són GMT -4. El temps ara és 09:58 PM.


Copyright © 2003-2020 AnaSCI.org. Tots els drets reservats.