AnaSCI - Fitness Evolved

Buy Needles and Syringes with NO PRESCRIPTION   Synthetek Muscle Building And Fat Loss Products   Cheap Pure Supplements

©ALL CONTENT OF THIS WEBSITE IS COPYRIGHTED AND CANNOT BE REPRODUCED WITHOUT THE ADMINISTRATORS CONSENT 2003-2019

   
  Synthetek Syntherol  
   
   
   
Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products


Gebruiker CP VEELGESTELDE vragen Leden Lijst Agenda Nieuwe Berichten Snelle Koppelingen Log Uit

AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved


        
        
        
        
        

De automatische Vertalingen (Aangedreven door Yandex):
Albanian Belarusian Catalan Czech Danish Dutch English Estonian Finnish French German Greek Hungarian Italian Latvian Lithuanian Macedonian Norwegian Portuguese Russian Slovak Slovenian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

Go Back   Anabole Steroïden Discussie en Bodybuilding Forum > Anabolic Science Section > Anabolic Science Forum

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Het Kleine Ding In Je Hoofd Die houdt Je Vet
Old
  (#1)
dudcki27
Verboden
 
Offline
Posts: 1,856
Join Date: Nov 2012
Het Kleine Ding In Je Hoofd Die houdt Je Vet - 02-19-2013, 07:37 UUR

door Tom Venuto

Ik heb geen twijfel dat een wetenschapper ergens lees net de titel van dit artikel en zei hardop: “JA! Venuto is! Dat kleine ding in je hoofd – de hypothalamus – het IS het ding dat is het bijhouden van je vet! Door George, die Venuto kerel is niet een domme bodybuilder na alle – hij is bezig met zijn onderzoek!” Op dat moment, ik zal mijn hoofd schudden en denken: “je moet om eruit te komen van het laboratorium en in de echte wereld, met echte mensen, maatje.” Oké, om eerlijk te zijn, Neuro-endocriene controle van de eetlust en het body fat is echt heel boeiend. Maar vandaag, ik heb het over PSYCHOLOGIE, niet FYSIOLOGIE. Het kleine ding in je hoofd die houdt je vet is eigenlijk gewoon een...

Het Beperken Van Het Geloof!

Zelf-beperkende overtuigingen zijn een van de grootste problemen die mensen hebben met in hun strijd om het bereiken van een gezond ideale gewicht. Ze zijn ook een van de redenen dat er zo veel mensen beginnen te haperen of vallen uit de voeding en beweging wagen zo vroeg eind januari of begin februari in hun New Year ' s doel bezigheden.

Als je dat wetenschap jongen die ik sprak en ben je klaar om te gaan omdat je denkt, “daar gaan we weer... nog een psycho-babble, self-help-artikel,” dan denk opnieuw. Een geloof is de kracht achter het placebo-effect, die bekend is door iedere wetenschapper en medische professional. Een gerespecteerd arts geeft de patiënt een pil en is verteld, het is een krachtig medicijn. De patiënt krijgt ook direct, niet wetende dat de “wonderbaarlijke” stof werd een dummy pil. Inert. Suiker. Het wonder was in de geest.

Maar overtuigingen zijn niet alleen betrokken in de mind-body verbinding, ze zijn onbewuste programma ' s die de controle van uw gedrag. De meest belangrijke factor in de vraag of je het bereiken van het lichaam en de gezondheid die u wilt, NIET wat dieet of training die je volgt. Het is wat maakt jou volgen van je dieet en trainingsprogramma. En wat denk je? Wat je gelooft bepaalt je gedrag of je de stok met uw programma of sabotage met bedrog, eetbuien of inconsistentie.

Wat te doen met beperkende overtuigingen

Ok, dus nu gaat u ermee akkoord dat deze overtuigingen zijn de psychologische factoren die van invloed zijn op het fysiek door het beheersen van uw gedrag, met inbegrip van uw eten, sporten en lifestyle. Wat nu? 3 stappen. 2 vragen.

STAP 1: IDENTIFICEREN VAN BEPERKENDE OVERTUIGINGEN

Je bent volledig op de hoogte van veel van je overtuigingen. Bijvoorbeeld opvattingen over spiritualiteit of politiek zijn meestal in de voorkant van je bewuste geest.

Maar de overtuigingen die houden van uw gezondheid en lichamelijke ontwikkeling het meest zijn meestal degenen die je niet eens weet dat je hebt. Ze zijn als het onbewuste brein software,” draait geruisloos op de achtergrond.

Dus de eerste stap is om die onbewuste en mogelijk schadelijke overtuigingen aan de oppervlakte, zodat u op de hoogte bent van hen. Je kunt niet een probleem oplossen als je niet weet wat je hebt.

2 Korte Vragen Die U Zullen Helpen Trekken, Je Overtuigingen

Overtuigingen kunnen terug naar de kindertijd, maar maak je geen zorgen, je hoeft niet te gaan naar een psychotherapeut en worden verzonken terug naar de kleuterschool. Het is eenvoudiger dan dat. Maar het loont om dit te doen ondervragen proces als een formele “oefening” met ernstige rustig de tijd, met pen en papier (in plaats van alleen maar te denken).

Vraag #1: Wat zijn de oorzaken van me te zwaar te zijn (of ongezond, of het niet hebben van het lichaam ik wil)?

Vraag #2: Wat verhindert me steeds slanker? (of gezonder?)

Breng wat tijd door met ze en zie hoe groot van een lijst die u kunt maken. Stel jezelf de vraag of elke overtuiging die helpt of je pijn doet. Beweegt het u vooruit of achteruit. Doet het bekrachtigen of ontkrachten van u? Degenen die je pijn doen of houd je terug zal duidelijk worden. U kan komen met overtuigingen zoals:

“Ik ben te zwaar en ik kan er niet slanker omdat”:

Ik heb geen tijd
Ik ben te oud
Ik kan niet stoppen met eten
Ik haat sporten
Je kan het gewoon niet doen als je 4 kinderen
Het is onmogelijk na een heupprothese

Maar de hamvraag is: zijn deze overtuigingen echt waar is?

Overtuigingen zijn geen feiten. Je mag jouw overtuigingen als de absolute werkelijkheid, maar als je deconstrueren ze en daag ze uit, je kan zien dat ze niet in het bezit van een water.

Zelf-beperkende overtuigingen zijn valse interpretaties (negatieve cognities) die je tegenhouden. En je blijft vasthouden aan hen, omdat het maken van excuses en het verblijf hetzelfde is een stuk handiger dan het veranderen, is het niet? Veranderen is hard werken, inspanning en het verlaten van je comfort zone.

Uw missie nu: een verzwakking van de beperkende overtuigingen en zich te ontdoen van hen

STAP 2: UITDAGING DIE OVERTUIGINGEN

Hoe ga je de uitdaging een geloof? 4 manieren:

(A) Uitdaging het direct: het Is het geloof nog geldig? Zie als kunt u vinden van een “teller voorbeeld” dat weerlegt uw geloof. Bijvoorbeeld; als u denkt dat nadat je hebt 3 of 4 kinderen, het is onmogelijk om een mooie platte buik, wat zal je zeggen nadat ik u kennismaken met een dozijn van mijn klanten en lezers die had 3 of 4 kinderen en ging van de uitpuilende buik te rock-harde platte buik? Als ze het deed, hoe kon je geloof geldig? Antwoord: WAS Het NIET! Je geloofde dat iets onwaar en onjuist en was het vasthouden van je terug!

(B) de Uitdaging van de bron: Is het uw geloof, of woont u al wat uw ouders, collega ' s of de cultuur overgeleverd aan u? Gewoon het besef dat een geloof was niet aan jou om te beginnen met is genoeg te versplinteren.

(C) de Uitdaging van de bruikbaarheid van het geloof: Ok, dus je gelooft iets, als je jonger waren. Nog steeds geloven dat het enig nut vandaag? Helpt het je dichter bij wat je wilt in je leven vandaag? Zo niet, dan zou het niet vandaag de dag een goed moment om zich te ontdoen van het?

(D) Tegen het geloof door het afwegen van de consequenties: Als je deze overtuiging, wat gaat het u kosten? Wat zal het pijn? Wat gaat u missen? En wat zullen de gevolgen zijn als je niet veranderen NU?

STAP 3: HET INSTALLEREN VAN EEN NIEUW GELOOF

De natuur verafschuwt een vacuüm, zoals Spinoza eens gezegd. Je hoeft het niet alleen om zich te ontdoen van een geloof, dat moet je ook vervangen. Welke dingen zou je willen en nodig hebben om te geloven in plaats daarvan dat zou leiden tot positief gedrag dat zou beweeg je in de richting van je doel? Schrijf ze op, dan ze masseren in een bevestiging. Bijvoorbeeld, als u hebt opgehangen uw hoed op de overtuiging dat je geen tijd had om te oefenen, kan u het schrijven van een nieuwe bevestiging van het geloof van deze strekking?

“Ik ben een druk bezet persoon, dus dat betekent dat ik moet prioriteiten stellen en moet ik houd mijn gezondheid en het lichaam op de top van mijn lijst prioriteit. Ik heb altijd tijd plannen voor mijn belangrijkste prioriteiten zijn, ben ik efficiënter met mijn opleiding, en ik gebruik elke minuut van mijn tijd verstandig. En als Barack Obama, de drukste persoon in de wereld, kan trainen 45 minuten per dag 6 dagen per week, er is geen excuus voor mij. Kan ik het ook.”

Schrijf uw nieuwe overtuiging affirmaties en lees ze, samen met uw doelen, elke dag.

Vervolgens op “activeren” deze bevestiging, door te doen wat Olympische en professionele atleten doen: deelnemen aan mentale repetitie. Visualiseer dat je het uitvoeren van het gedrag dat deze overtuiging zou genereren. Denken en te voelen hoe het zou zijn om die positieve acties stappen en spelen mentale filmpjes van hoe je leven zou veranderen door dit te doen. Betrek al je zintuigen: zien, horen, voelen.

Keep it up, totdat je begint te zien in je gedrag te veranderen en uw gewone acties komen in een lijn met je doelen/intenties. Als je ijverig bent, zie je de veranderingen in houding en gedrag met 21-30 dagen. Het kan gebeuren dat eerder is. Het kan langer duren als u hebt uitgevoerd diep, een leven lang beperkende overtuigingen. Maar in minder dan een maand, de wortels van het nieuwe geloof patroon worden gevormd.

Vervolgens kun je je doelen en affirmaties te geven van uw huidige prioriteiten en op naar het volgende doel dat je wilt bereiken of de volgende beperkende overtuiging die u wilt wijzigen. Houden, en vrij snel, je zal BEPERKEN-MINDER!

GELOOF ME, quality time doorbrengen begrip en werken op je overtuigingen is veel productiever dan het doorbrengen van tijd in forums ruzie over of het nu een low carb programma is beter dan een hoge carb programma... of zelfs of de behandeling voor obesitas is te vinden in de kern van arcuate van de lagere hypothalamus. Het is in je hoofd recht... maar de meeste mensen zijn op de verkeerde plaats zoeken.
   
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Regels
U kan niet post nieuwe threads
U kan niet post antwoorden
U kan niet bijlagen posten
U kan niet bewerk uw berichten

BB code is Op
Smilies zijn Op
[IMG] code Op
HTML-code is Uit

Jump Forum


Alle tijden zijn GMT -4. Nu is de tijd 09:49 UUR.


Copyright © 2003-2019 AnaSCI.org. All rights reserved.