AnaSCI - Fitness Evolved

Buy Needles and Syringes with NO PRESCRIPTION   Synthetek Muscle Building And Fat Loss Products   Cheap Pure Supplements

©ALL CONTENT OF THIS WEBSITE IS COPYRIGHTED AND CANNOT BE REPRODUCED WITHOUT THE ADMINISTRATORS CONSENT 2003-2019

   
  Synthetek Syntherol  
   
   
   
Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products


Kullanıcı CP SSS Üye Listesi Takvim Yeni Mesaj Hızlı Bağlantılar Çıkış Yap

AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved


        
        
        
        
        

Otomatik Çevirileri (Powered by Sorgular):
Albanian Belarusian Catalan Czech Danish Dutch English Estonian Finnish French German Greek Hungarian Italian Latvian Lithuanian Macedonian Norwegian Portuguese Russian Slovak Slovenian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

Go Back   Anabolik Steroidler Tartışma ve Vücut geliştirme Forumu > Anabolic Science Section > Anabolic Science Forum

Reply
 
Konu Araçları Görüntü Modları
Seni Tutan o Küçük Şey Yağ
Old
  (#1)
dudcki27
Yasaklı
 
Çevrimdışı
Posts: 1,856
Üyelik Tarihi: Ekim 2012
Yağ Tutan Kafanın İçinde Küçük Şey - 02-19-2013, 07:37 PM

Tom Venuto tarafından

Bir bilim adamı bir yerde sadece bu makalenin Başlığı okumak hiç şüphem yok ve yüksek sesle “EVET! Venuto değil mi! Yağ tutan şey kafanın içinde o küçük şey – hipotalamus! George tarafından, bu Venuto adam hiç de aptal bir vücut geliştirmeci değil araştırmasını yapıyor!” Hangi anda, baş ve düşüncelerimin sallayarak olacağım, “laboratuvarın gerçek dünyaya çıkıp, gerçek insanlar, ahbap gerekir.” Tamam, tamam, dürüst olmak gerekirse, Nöro-iştah kontrolü endokrin ve vücut yağ oldukça enteresan. Ama bugün, PSİKOLOJİK oloji PHYSİ-oloji değil bahsediyorum. Yağ tutan kafanın içinde küçük şey aslında sadece bir...

Sınırlayıcı İnanç!

Kendini sınırlayan inançlar insanların mücadelelerini sağlıklı ideal bir kilo elde etmek için uğraşmak en büyük sorunları arasında yer alıyor. Ben de pek çok kişi diyet ve egzersiz vagon titremek veya düşmek geç Ocak veya Şubat başı gibi erken bir Yeni Yıl onların hedefi takipçiliği başlangıç nedenlerinden biri.

Eğer ben bilim adamı konuştu ediyorsanız düşünce, “Buraya bir daha... başka bir psiko-gevezelik, kendi kendine yardım makalede,” yeniden düşünmek gidiyoruz olduğun için ve kefalet üzeresiniz. Bir inanç her bilim adamı ve tıp uzmanı tarafından bilinen plasebo etkisi, arkasındaki güçtür. Saygın bir doktor, bir hastaya ilaç verir ve güçlü bir ilaç olduğunu söyledi. Hasta hemen iyi olur, “mucizevi” madde bir kukla hap olduğunu bilmeden. Asal. Şeker. Mucize zihin oldu.

Ama inançlar beden bağlantısı aklı karışan tek değil, davranışlarını kontrol eden bilinçsiz programlardır. Diyet veya eğitim programı takip sizin ne istediğiniz vücut ve sağlığa ulaşmak olsun en önemli faktör DEĞİLDİR. Diyet ve eğitim programı izledikten yapan da budur. Ve tahmin edin ne oldu? Ne kontrolleri davranış inanacaksın – program sopa ile ya da hile, hızlı yemek ya da tutarsızlık ile sabote edecek olsun.

Sınırlayıcı inançlar hakkında ne

İnançlarını fiziksel davranış kontrolü, yeme de dahil olmak üzere, yaşam tarzı ve egzersiz yaparak sizi etkileyen psikolojik faktörler olduğunu şimdi kabul edersiniz. Şimdi ne olacak? 3 adım. 2 soru.

ADIM 1: SINIRLAYICI İNANÇLARI BELİRLEMEK

İnançların çoğu tam uyumlu. Örneğin, maneviyat ya da siyaset genelde aklının önünde olan inançları.

Ama en çok sağlık ve fiziksel gelişme tutun inançları genelde sen bile bilmiyorsun olanlardır. Bilinçsiz “beyin yazılımı,” sessizce arka planda çalışan gibidir.

O yüzden ilk adım, elde etmek için, o bilinçsiz ve zararlı inançları getirmek için onlara farkındayız. - Eğer sizde bilmiyorsanız bir sorunu çözebilirsiniz.

Bu İnançları Ortaya Çıkarmak Yardımcı Olacaktır 2 Sorum

İnançlar çocukluk geri dön, ama merak etmeyin, ben bir psikoterapist ya da anaokulu için eski haline dönmek zorunda değilsin. Bu çok daha basit. Ama ciddi sessiz zaman ile resmi bir “egzersiz” olarak bu sorgulama işlemi yapmak için, kalem ve (bunun yerine sadece bu konuda düşünme) kağıt para etmiyor.

Soru 1: Ne (ya sağlıksız, ya da istediğim vücuda sahip değil) kilolu olmama neden oluyor?

Yalın almaktan beni alıkoyan Ne soru #2:? (ya da sağlıklı?)

Onunla biraz zaman geçirmek ve büyük bir liste oluşturabilirsiniz. Her inanç yardımcı olur ya da sana acıyor mu diye sor kendine. İleriye veya geriye doğru hareket ediyor. Güçlendirmek ya da seni güçsüzleştirmek değil mi? Seni incitmek ya da sana engel olanlar belli olacak. Gibi inançlar ile gelebilir:

“Kilolu değilim ama, çünkü”yalın alabilirim:

Zamanım yok
Çok yaşlıyım
Yemeden duramıyorum
Egzersiz nefret ediyorum
Sadece 4 çocuk varsa yapabilirsin
Kalça protezi ameliyatı olduktan sonra imkansız

Ama milyon dolarlık soru bu inançları aslında gerçek.

İnançlar gerçek değildir. Mutlak gerçeklik olarak inançların tutabilir, ama onları yık ve onlara meydan zaman, herhangi bir su tutma olduğunu görebilirsiniz.

Kendini sınırlayan inançlar tutun geri (negatif düşünce kalıpları) yanlış yorumlar vardır. Ve bahaneler ve aynı değiştirmekten çok daha uygun kalıyor çünkü onları tutan değil mi tutuyorsun? Değiştir konfor bölgesi bırakarak, sıkı çalışma, çaba gerektirir.

Senin görevin şimdi: sınırlayıcı inançları zayıflatmak ve onlardan kurtulmak

2. ADIM: BU İNANÇ MEYDAN

Nasıl bir inanç meydan okuma mı? 4 yolu:

Doğrudan Meydan (A): hiç de bile geçerli olan inançtır. Eğer inancın ve günümüz “karşı örnek” bulabilecek misin. Örneğin; sonra 3 ya da 4 çocuğun var olduğunu düşünüyorsanız, sabit düz bir karın güzel düz bir karın, ne 3 ya da 4 çocuk vardı ve göbek rock şişkin gelen giden müşteriler ve okuyucular benim bir düzine tanışmanın sonra diyeceksin almak mümkün değil mi? İnancın varsa yaptılar, sonra da nasıl geçerli olabilir? Cevap: DEĞİLDİ! Bir şeyler yanlış ve yanlış inanmış ve sana engel oldu!

(B) inanç, ya da anne, eş ya da kültür aşağı elinize ne yaşıyordun kaynak Meydan. Bir inanç senin paran olmadığını, sadece gerçekleşmesi onu paramparça etmek yeterli.

(C) inancı kullanışlılığını Meydan: Tamam, yani gençken bir şeye inanıyordu. Hala inanan yok bugün herhangi bir yararı vardır? Hayatınızda bugün ne istediğinizi yaklaşın faydası olur mu? Eğer değilse, o zaman bugün ondan kurtulmak için iyi bir zaman değil mi?

(D) bu sonuçları değerlendirerek bu Zorlu inanç: bu inanç devam ederseniz, size ne kadara patlayacak? Ağrı nasıl olacak? Ne özleyecek misin? Bu sonuçlar peki ya ŞİMDİ değiştirmezseniz olacak?

ADIM 3: YENİ BİR İNANÇ YÜKLEYİN

Tabiat boşluktan nefret eder, Spinoza bir kez söyledi. Ben sadece bir inanç kurtulmak değil, aynı zamanda değiştirmek gerekir. Ne gibi şeyler istiyor ve hedefe doğru hareket eder, olumlu davranışları oluşturmak bunun yerine inanmak gerekir? Bunları yazmak, sonra bir yemin içine masaj. Örneğin, eğer egzersiz yapacak zamanım yoktu inancı şapkayı kafana takılan varsa, buna benzer bir inanç yeni bir beyan yazar mısınız?

“Çok meşgulüm, çok açık öncelikleri belirlemek gerekiyor ve öncelik listemin sağlık ve vücut tutmak gerekir. Her zaman en önemli öncelikleri benim için zaman çizelgesi, ben eğitim ile verimli olduğumu ve akıllıca her dakikam kullanıyorum. Ve eğer dünyada Barack Obama, işlek bir kişi, 45 dakika bir gün için haftada 6 gün tren, benim için bir bahane değil. Bunu ben de yapabilirim.”

Yeni inancın kendi sözünü yazmak ve bunları okumak, doğru hedefler, her gün birlikte.

Sonra “Olimpiyat ve profesyonel sporcular ne zihinsel prova yapan yapıyor: bu bildirim etkinleştirin”. Bu inanç oluşturacak davranışlardan yürüten kendinizi görselleştirmek. Düşünmek ve bu eylemleri olumlu adımlar atmaya ve hayatını bunu yaparak değiştirmek istiyorum nasıl zihinsel filmlerde oynamak nasıl bir şey olacağını hissediyorum. Tüm duyuları içerir: görüyorum, duyuyorum, hissediyorum.

Davranış değişikliği görmek için başlayana kadar devam et ve alışılmış davranışların uyum içine hedefleri/niyetleri ile birlikte gelir. Eğer çalışkan iseniz, 21-30 gün ile tutum ve davranış değişiklikleri göreceksiniz. Çabuk olabilir. Eğer derin, ömür boyu sigarayı taşıdı varsa daha uzun sürebilir. Ama bir aydan kısa bir sürede, yeni bir inanç kalıbı kökleri oluşmuş olacak.

O anki öncelikleri yansıtacak ve değiştirmek istediğiniz bir sonraki sınırlayacak inanç olmak veya ulaşmak istediğiniz bir sonraki hedef için harekete hedefleri ve kendi sözünü güncelleyebilirsiniz. BÖYLE devam edersen, yakında, SINIR-daha AZ olacak!

İNAN BANA, anlayış kaliteli zaman geçirmek ve inançları üzerinde çalışma... obezite tedavisi alt hipotalamusun arkuat çekirdeğinde bulunan olup olmadığını bile düşük karbonhidratlı bir program yüksek karbonhidratlı bir program daha iyi olup olmadığı ya da hakkında tartışırken forumda zaman geçirmek çok daha verimli olur. Kafanda sorun değil... ama çoğu kişi yanlış yeri aramışsınız.
   
Reply With Quote
Reply

Konu Araçları
Görüntü Modları

Gönderme Kuralları
Sen olmayabilir yeni konu açmak
Sen olmayabilir sonrası yanıtlar
Sen olmayabilir yazı ekleri
Sen olmayabilir mesajlarınızı

BB kodu . Üzerinde
Smiley vardır Üzerinde
[IMG] kodu Üzerinde
HTML kodu Kapalı

Forum Atlama


Tüm zamanlar GMT -4. Zamanı şimdi 09:05 PM.


Copyright © 2003-2019 AnaSCI.org. All rights reserved.