AnaSCI - Fitness Evolved

Buy Needles and Syringes with NO PRESCRIPTION   Synthetek Muscle Building And Fat Loss Products   Cheap Pure Supplements

©ALL CONTENT OF THIS WEBSITE IS COPYRIGHTED AND CANNOT BE REPRODUCED WITHOUT THE ADMINISTRATORS CONSENT 2003-2019

Synthetek Syntherol  

Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products

Användaren CP FAQ Medlemslistan Kalendern Nya Inlägg Snabb Länkar Logga Ut

AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved

Automatiska Översättningar (som Drivs av Yandex):
Albanian Belarusian Catalan Czech Danish Dutch English Estonian Finnish French German Greek Hungarian Italian Latvian Lithuanian Macedonian Norwegian Portuguese Russian Slovak Slovenian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

Go Back   Anabola Steroider Diskussion och Bodybuilding Forum > Anabolic Science Section > Anabolic Science Forum

View Poll Results: WINNY ELLER PRIMO?
WINNY 3 60.00%
PRIMO 2 40.00%
Väljare: 5. Du får inte rösta i denna omröstning

Reply

Tråd Verktyg Andra Display-Lägen
Winny eller primo?
Old
  (#1)
swolesearcher
AnaSCI VET

Reg.datum: Maj 2013
Winny eller primo? - 06-04-2013, 05:14 PM

Hej killar, jag skulle älska att höra vilken du föredrar för en styckning cykel? och varför?

Reply With Quote
Old
  (#2)
rbb
AnaSCI MEDLEM

Reg.datum: Jun 2013
06-04-2013, 06:48 PM

Citat:
Ursprungligen Postat av MoFo View Post
Hej killar, jag skulle älska att höra vilken du föredrar för en styckning cykel? och varför?
Uuuh, nalle, antar jag, men bara för att jag är skära med det nu. Om inte för bekräftelse bias och om jag skulle ha råd med primo jag skulle mycket hellre vara på primo. Mina leder, mina fuckin lederna.

Reply With Quote
Old
  (#3)
Thunder46
AnaSCI VET

Thunder46's Avatar

Reg.datum: Dec 2012
Läge: Skugga landar
06-04-2013, 08:00 PM

Jag vet inte många som har råd med primo

Reply With Quote
Old
  (#4)
Enigmatic707
AnaSCI VET

Enigmatic707's Avatar

Reg.datum: Apr 2013
06-05-2013, 08:15 AM

Inte säker på varför - men jag brukar ha riktigt dåligt gemensamma smärta på Winny och nyligen jag doseras 100mg ed och det hackade mig ut men inga gemensamma smärta den här gången.

Jag har aldrig använt Primo och från vad jag hör om och om igen är att det inte är värt pengarna. Plus att jag är en av de där killarna som alltid behöver tyngre doser för att se resultat så för mig ser jag 1000mg+ är det enda sättet jag skulle få full effekt... Så det är en lil orealistiskt

Reply With Quote
Old
  (#5)
Bfit247
Registrerad Användare

Bfit247's Avatar

06-05-2013, 12:38 PM

Jag gillar inte orals. Jag har använt winn. Men jag har läst bättre recensioner för primo! Jag har sett fantastiska resultat från primo. Kostnaden för den är ganska hög. Men primo glidmedel lederna och winn torkar ut dem.

Så primo för mig!!!

Bekämpa Veteran USMC
10 år Utbildning
6'0"
230 £
12%BF

https://www.synthetek.com/affiliate/.../affid/Bfit247

Reply With Quote
Old
  (#6)
MR. BMJ
AnaSCI VIP / Donera Medlem

Reg.datum: Aug 2006
06-05-2013, 02:35 PM

Winny blåser primo ur vattnet från mina erfarenheter. Kanske jag svarar riktigt bra att winny om. Den andra delen av ekvationen beroende på sammanhang den frågan, är att winny bör endast användas i korta perioder, därför, om du är en rik fisa, kan du ta Primo förmodligen indefinately alla år och har inga sidor. Denna fråga beror på i vilket sammanhang du kommer att använda både produkter.

Reply With Quote
Old
  (#7)
tri-terror
Registrerad Användare

tri-terror's Avatar

Reg.datum: Oct 2012
06-05-2013, 02:39 PM

Haven't used primo unfortunately, but winny is great. Cheap and it shreds you up. I swear it burns ab***inal fat. I don't know why but it really seems too. Great strength and vascularity also. Stacks very well with tren.

Jag har aldrig haft ledvärk, men allvarliga acI skulle uppstötningar i slutet av förra cykeln med det.

"allt du behöver göra är att titta på någons smalbenen och händer; de ser fucked up? Så lyssna till dem.”- Jim Wendler

Reply With Quote
Old
  (#8)
Enigmatic707
AnaSCI VET

Enigmatic707's Avatar

06-05-2013, 03:02 PM

Citat:
Ursprungligen Postat av tri-terror View Post
Haven't used primo unfortunately, but winny is great. Cheap and it shreds you up. I swear it burns ab***inal fat. I don't know why but it really seems too. Great strength and vascularity also. Stacks very well with tren.

Jag har aldrig haft ledvärk, men allvarliga acI skulle uppstötningar i slutet av förra cykeln med det.
X2 används det med Tren för första gången nyligen och det var helt fantastiskt

Reply With Quote
Old
  (#9)
lona73
AnaSCI MEDLEM

lona73's Avatar

06-05-2013, 08:56 PM

vad är fel med att köra båda på samma gång med en stark androgen som tren hex eller tren e, eller masteron, bara nyfiken,,,,

Reply With Quote
Old
  (#10)
swolesearcher
AnaSCI VET

06-09-2013, 06:01 AM

Citat:
Ursprungligen Postat av lona73 View Post
vad är fel med att köra båda på samma gång med en stark androgen som tren hex eller tren e, eller masteron, bara nyfiken,,,,
bör vara ok..

Reply With Quote
Reply

Tråd Verktyg
Andra Display-Lägen

Regler För Att Posta
Du kan inte posta nya ämnen
Du kan inte svar på inlägg
Du kan inte posta bifogade filer
Du kan inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG] koden är
HTML-kod är av Mindre

Forum Hopp

Alla tider är GMT -4. Den tid är nu 04:45 AM.

Copyright © 2003-2019 AnaSCI.org. All rights reserved.