AnaSCI - Fitness Evolved

Buy Needles and Syringes with NO PRESCRIPTION   Synthetek Muscle Building And Fat Loss Products   Cheap Pure Supplements

©ALL CONTENT OF THIS WEBSITE IS COPYRIGHTED AND CANNOT BE REPRODUCED WITHOUT THE ADMINISTRATORS CONSENT 2003-2019

Synthetek Syntherol  

Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products

Käyttäjä CP FAQ Jäsenten Luettelo Kalenteri Uusia Viestejä Pikalinkit Kirjaudu Ulos

AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved

Automaattiset Käännökset (Powered by Yandex):
Albanian Belarusian Catalan Czech Danish Dutch English Estonian Finnish French German Greek Hungarian Italian Latvian Lithuanian Macedonian Norwegian Portuguese Russian Slovak Slovenian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

Go Back   Anaboliset Steroidit Keskustelua ja Kehonrakennus Forum > Anabolic Science Section > Anabolic Science Forum

Reply

Ketjun Työkalut Näyttö-Tilat
Voit GH tai Ei GH....
Old
  (#1)
AtomAnt
AnaSCI VET

AtomAnt's Avatar

Offline-tilassa
Sijainti: Swole-Kansa
Voit GH tai Ei GH.... - 08-14-2013, 11:04 AM

Kaverit, olen miettinyt paljon asioita viime aikoina suhteessa kehonrakennus ja vaikka olen välivuoden kilpailevien, olen menossa full bore tulevat 2014.

Nyt täällä on, jos minun ongelma, olen ollut hyvin kiinnostunut GH, mutta en ole koskaan kokeillut sitä. Haluan työntää itseäni uudelle tasolle, mutta eivät halua käyttää sitä liian nuori tai ennen kuin olen valmis (tai täytyy käyttää sitä, että asia).

Hieman minusta-melko konservatiivinen, olen reseptiä HRT elämää ja ovat tehneet standardin räjähdys ja risteily, mutta räjäytykset ovat melko maltillisia. Vain kolahtaa minun testi vähän (double HRT-annos) ja pari kertaa olen lisännyt muut yhdisteet (masto tai EQ).

Olen harjoitellut kovaa, koska olin 12-13-vuotias, ja ei valehtele, mutta en ole jäänyt suunniteltua liikuntaa. Olen ollut HRT kaksi vuotta ja se on todella, kun aloin saada lihas. Ennen, että en voinut lihoa ollenkaan.

No kaverit, mitkä ovat ajatuksesi? Liian nuori / kokematon käyttää GH? Kannattaa antaa sille ammuttu?

Voit vapaasti kysyä kysymyksiä... kunnioitan jäsenet täällä ja odotan kaikkia näkökulmia....

Naisten Kehonrakennus Yleisesti Mestari ja IFBB Ammatillinen

-Kaikki viestit ovat viihde-antava ja ei pidä ottaa vakavasti
-Kaikki sisältö on lähetetty tekaistuja ja uutuus aikoa ainoa

AKA - Mentalflex

Reply With Quote
Old
  (#2)
moparfreak360
AnaSCI JÄSEN

moparfreak360's Avatar

Offline-tilassa
08-14-2013, 11:20 AM

Atom.....En ole pro, pahus olen yleensä kysyä neuvoa lol....KUITENKIN, kun räjähdys, vaikutat kasvaa kuin rikkaruoho....viimeinen DC räjähdys oli todiste siitä, että.....oli sinulla ei ole ollut pois terveydellisistä syistä ud vielä olla menossa.......Sanon, pidä siitä kiinni.......sen ei tarvitse se auttaa pysyä laiha aikana irtotavarana. Pysyt laiha, koska se on.........vain minun 0.02 :thumbup:

Reply With Quote
Old
  (#3)
AtomAnt
AnaSCI VET

AtomAnt's Avatar

Offline-tilassa
08-14-2013, 11:53 AM

Lainaus:
Alun perin Lähettäjä moparfreak360 View Post
Atom.....En ole pro, pahus olen yleensä kysyä neuvoa lol....KUITENKIN, kun räjähdys, vaikutat kasvaa kuin rikkaruoho....viimeinen DC räjähdys oli todiste siitä, että.....oli sinulla ei ole ollut pois terveydellisistä syistä ud vielä olla menossa.......Sanon, pidä siitä kiinni.......sen ei tarvitse se auttaa pysyä laiha aikana irtotavarana. Pysyt laiha, koska se on.........vain minun 0.02 :thumbup:
Kiitos mopar, se tekee järkeä.... mutta kysymys on edelleen viipyvä minulle, kuinka paljon paremmin voin tehdä?

AKA - Mentalflex

Reply With Quote
Old
  (#4)
jm425
AnaSCI JÄSEN

jm425's Avatar

Offline-tilassa
08-14-2013, 12:02 PM

Hgh is will not produce dramatic results. What it will do is allow you to eat more when you bulk and accelerate fat loss when you diet down. It also speeds up healing 20-40% and increases collagen synthesis. So you got to ask yourself if it's worth it to you.

LightningFastAnabolics - alan paras!!!
PM minulle kysymyksiä LFA

Lista:
[email protected]

Reply With Quote
Old
  (#5)
AtomAnt
AnaSCI VET

AtomAnt's Avatar

Offline-tilassa
08-14-2013, 12:12 PM

Lainaus:
Alun perin Lähettäjä jm425 View Post
Hgh is will not produce dramatic results. What it will do is allow you to eat more when you bulk and accelerate fat loss when you diet down. It also speeds up healing 20-40% and increases collagen synthesis. So you got to ask yourself if it's worth it to you.
JM, joka on sellainen missä olen menossa tämän kanssa. Tunnen paljon terveellisempää pysyä laiha ja olen ajatellut, jos en lisää hieman GH voin lihoa hitaasti ja tasaisesti leikkeen ja pitää se laiha näyttää...

Ja green hornet tarjota... No, pyörät alkavat pyöriä lol

AKA - Mentalflex

Reply With Quote
Old
  (#6)
dudcki27
Kielletty

Offline-tilassa
Viestiä: 1,856
08-14-2013, 12:13 PM

Gh ja turvallinen insuliini-protokollaa tarvitaan päästä seuraavalle tasolle. Gh ja slin on peli vaihtajat.

Reply With Quote
Old
  (#7)
AtomAnt
AnaSCI VET

AtomAnt's Avatar

Offline-tilassa
08-14-2013, 12:19 PM

Lainaus:
Alun perin Lähettäjä dudcki27 View Post
Gh ja turvallinen insuliini-protokollaa tarvitaan päästä seuraavalle tasolle. Gh ja slin on peli vaihtajat.
Olen rehellinen sinulle, slin pelottaa kusta ulos juuri nyt. Käytän sitä minun ässä reikään niin sanotusti... ellen päättää pitää pois GH ja lisätä sekä tiellä.

Kiitos vastauksista tähän mennessä. Se on hyvä saada perspektiiviä.

Dudcki, mutta olet nähnyt joitakin minun kuvia täällä ja tietää, mitä olen työskennellyt. Rehellinen mielipiteesi, perustuu minun OP ja minun ruumiinrakenne, luuletko, että voisin jopa olla valmis? Ehkä viettää hieman enemmän aikaa käyttäen eri AAS?

Olen pelkkänä korvana kaverit...

AKA - Mentalflex

Reply With Quote
Old
  (#8)
hellbilly
Rekisteröitynyt Käyttäjä

hellbilly's Avatar

Offline-tilassa
08-14-2013, 12:27 PM

Lainaus:
Alun perin Lähettäjä AtomAnt View Post
Olen rehellinen sinulle, slin pelottaa kusta ulos juuri nyt. Käytän sitä minun ässä reikään niin sanotusti... ellen päättää pitää pois GH ja lisätä sekä tiellä.

Dudcki, mutta olet nähnyt joitakin minun kuvia täällä ja tietää, mitä olen työskennellyt. Rehellinen mielipiteesi, perustuu minun OP ja minun ruumiinrakenne, luuletko, että voisin jopa olla valmis? Ehkä viettää hieman enemmän aikaa käyttäen eri AAS?

Slin ei pitäisi pelotella teitä, vain, jos et voi hallita juoda mountain dew jos sinusta tuntuu, hypo.

Ehdotan, käyttämällä enemmän pyydyksiä ennen gh. Olet nuori ja ei tarvitse heittää kaiken tuleen. Kyllä, gh, ja insuliini vie sinut seuraavalle tasolle, mutta voit rakentaa hyvä ruumiinrakenne ilman niitä. Säästää rahaa, sinun annos ja tehdä joitakin enemmän räjähdys ja risteily sykliä. En syytä sinua tästä, mutta luulen, että monet ajattelevat lisäämällä gh on maaginen parannuskeino kaikki. Olet oma ruokavalion ja koulutusta, joten enemmän pyydyksiä käytät, isompi aiot saada. Sitten kun sinulla on enemmän kokoa, lisäämällä gh on vieläkin dramaattisempi.

Kuitenkin, jos et noudata edellä olevan kohdan heittää 3ius päivä aloittaa.

Reply With Quote
Old
  (#9)
joshck
Kielletty

Offline-tilassa
08-14-2013, 12:29 PM

On u koskaan ajatellut, cjc-ja ghrp 2 ......

Reply With Quote
Old
  (#10)
AtomAnt
AnaSCI VET

AtomAnt's Avatar

Offline-tilassa
08-14-2013, 12:53 PM

Lainaus:
Alun perin Lähettäjä hellbilly View Post
Slin ei pitäisi pelotella teitä, vain, jos et voi hallita juoda mountain dew jos sinusta tuntuu, hypo.

Ehdotan, käyttämällä enemmän pyydyksiä ennen gh. Olet nuori ja ei tarvitse heittää kaiken tuleen. Kyllä, gh, ja insuliini vie sinut seuraavalle tasolle, mutta voit rakentaa hyvä ruumiinrakenne ilman niitä. Säästää rahaa, sinun annos ja tehdä joitakin enemmän räjähdys ja risteily sykliä. En syytä sinua tästä, mutta luulen, että monet ajattelevat lisäämällä gh on maaginen parannuskeino kaikki. Olet oma ruokavalion ja koulutusta, joten enemmän pyydyksiä käytät, isompi aiot saada. Sitten kun sinulla on enemmän kokoa, lisäämällä gh on vieläkin dramaattisempi.

Kuitenkin, jos et noudata edellä olevan kohdan heittää 3ius päivä aloittaa.
Tuo on joku viisas neuvoa Hellbilly. Pidän siitä, että ja ajatella, että on reitti voisin ottaa...

Lainaus:
Alun perin Lähettäjä joshck View Post
On u koskaan ajatellut, cjc-ja ghrp 2 ......
En ole, mutta olen todella saanut ristiriitaisia tuloksia. Mieluummin Mod GRF 1-19 (CJC-1295 w/o DAC) ja Ipamorelin. Käytin DAT on 100/100 3x daily protocol.

Kun olen käyttänyt sitä pre-contest - tuntui, että se auttoi, mutta sen jälkeen minulla oli eri yhtiö, ja se oli paskaa. Koskaan tuntenut kuin olisin ollut saada mitään ulos. Ei uni parannuksia, ei nälkää piikki (en tiedä ipamorelin ei ole niin paljon kuin GHRP-2 tai 6), mutta en tuntenut sitä ennen. Niin epäjohdonmukaisuus vain kääntyi minua pois.

AKA - Mentalflex

Reply With Quote
Old
  (#11)
dudcki27
Kielletty

Offline-tilassa
Viestiä: 1,856
08-14-2013, 03:08 PM

Lainaus:
Alun perin Lähettäjä AtomAnt View Post

Olen ehdottomasti sitä mieltä, olet valmis gh. Kuinka pitkälle haluat mennä kehonrakennus? Oletko tavoitella pro-korttia? Kuten hellbilly sanoi 3iu päivässä 5on 2off jos budjetti. Ja kun olet hauskaa, voisit ramppi sen 6iu päivässä. Ja ei tarvitse olla peloissaan insuliinia....sinun tarvitsee vain kunnioittaa sitä. Käyttää sitä, ja te kasvaa enemmän, minulla ei ole epäilystäkään mielessäni. Käytä slin ja gh ja voit goto toinen taso.

Reply With Quote
Old
  (#12)
AtomAnt
AnaSCI VET

AtomAnt's Avatar

Offline-tilassa
08-14-2013, 03:18 PM

Lainaus:
Alun perin Lähettäjä dudcki27 View Post
Olen ehdottomasti sitä mieltä, olet valmis gh. Kuinka pitkälle haluat mennä kehonrakennus? Oletko tavoitella pro-korttia? Kuten hellbilly sanoi 3iu päivässä 5on 2off jos budjetti. Ja kun olet hauskaa, voisit ramppi sen 6iu päivässä. Ja ei tarvitse olla peloissaan insuliinia....sinun tarvitsee vain kunnioittaa sitä. Käyttää sitä, ja te kasvaa enemmän, minulla ei ole epäilystäkään mielessäni. Käytä slin ja gh ja voit goto toinen taso.
Kuinka pitkälle haluan mennä? Sikäli kuin kehoni antaa minulle...

Olen katsonut bantams kansallisella tasolla ja uskon että kahden vuoden päästä olen tuolla perusteella, mitä olen tehnyt ja miten olen edistynyt. En tiedä, jos minä jään bantam, mutta koska minun korkeus, minulla on paljon työtä minulle, jos voin pitää lisätä lihas.

Nyt, mielessäsi (ja muut) luuletko, että se olisi realistinen? Minulla ei ole mitään ongelmaa ottaa kokkareita ja saada tippuu takaisin todellisuuteen, niin puhun totta. En halua vääriä odotuksia...

Jos luulet, että se veisi lisäämällä GH saavuttaa tämä taso, niin...

AKA - Mentalflex

Reply With Quote
Old
  (#13)
Populus54
Rekisteröitynyt Käyttäjä

Populus54's Avatar

Offline-tilassa
Viestiä: 297
Sijainti: Boston, MA
08-14-2013, 05:21 PM

Niin pitkälle kuin kehosi antaa sinulle. Pidän tyylistäsi. No et varmasti saada enemmän bang for buck insuliinin kanssa. Se ei ole iso juttu niin pitkälle kuin satutat itsesi menee vain kiinni pöytäkirjan . HGH? Miksi ei? Et halua mennä niin pitkälle kuin voit, niin minulle se on seuraava looginen askel. Yritän juuri mitään ja kertoa siitä jälkeen. Myo-estäjät IGF HGH slin. Vain kiinni pöytäkirjan. Kaikki toimii ja kaikki voidaan tehdä turvallisesti.

5'11"
240lbs.
Bf. 10%
Ikä 34

Reply With Quote
Old
  (#14)
AtomAnt
AnaSCI VET

AtomAnt's Avatar

Offline-tilassa
08-14-2013, 08:40 PM

Lainaus:
Alun perin Lähettäjä Populus54 View Post
Niin pitkälle kuin kehosi antaa sinulle. Pidän tyylistäsi. No et varmasti saada enemmän bang for buck insuliinin kanssa. Se ei ole iso juttu niin pitkälle kuin satutat itsesi menee vain kiinni pöytäkirjan . HGH? Miksi ei? Et halua mennä niin pitkälle kuin voit, niin minulle se on seuraava looginen askel. Yritän juuri mitään ja kertoa siitä jälkeen. Myo-estäjät IGF HGH slin. Vain kiinni pöytäkirjan. Kaikki toimii ja kaikki voidaan tehdä turvallisesti.
Tämä on ehdottomasti nähtävyys, vaikka haluaisin esitellä yksi asia kerrallaan.

Grip se ja repiä ja katsotaan, miten se menee... Hmmm... Vihreä hornetit ovat kuulostava kauhean houkuttelevalta...

AKA - Mentalflex

Reply With Quote
Old
  (#15)
Enigmatic707
AnaSCI VET

Enigmatic707's Avatar

Offline-tilassa
08-14-2013, 11:03 PM

Olen juuri aloittanut slin ensimmäistä kertaa - en voi kertoa, kun vain viisi päivää siitä, että se tulee olla, että "asia" joka vie minut iso, että todella iso "kehonrakentaja näyttää"

Sinulla on aina huolellinen kusipää, että olet, slin olisi kävelyllä puistossa. Tänään nostamme 13ius ja minulla oli ensimmäinen pyhä paska hetki Slin kun tajusin, että olin vain niin täynnä ja pumpataan tunnin kuluttua minun treenata, koska minulla oli aikana minun workout. Sillä hetkellä tajusin potentiaalia.

Vain minun ajatuksia-
1 - lisää enemmän vaihde
2 - pelata noin kanssa Slin

Reply With Quote
Old
  (#16)
d2r2ddd
AnaSCI VET

d2r2ddd's Avatar

08-14-2013, 11:17 PM

tämä viesti antaa minulle kiusausta kokeilla HGH liian ...

Reply With Quote
Old
  (#17)
AtomAnt
AnaSCI VET

AtomAnt's Avatar

Offline-tilassa
08-14-2013, 11:32 PM

Lainaus:
Alun perin Lähettäjä Enigmatic707 View Post
Olen juuri aloittanut slin ensimmäistä kertaa - en voi kertoa, kun vain viisi päivää siitä, että se tulee olla, että "asia" joka vie minut iso, että todella iso "kehonrakentaja näyttää"

Sinulla on aina huolellinen kusipää, että olet, slin olisi kävelyllä puistossa. Tänään nostamme 13ius ja minulla oli ensimmäinen pyhä paska hetki Slin kun tajusin, että olin vain niin täynnä ja pumpataan tunnin kuluttua minun treenata, koska minulla oli aikana minun workout. Sillä hetkellä tajusin potentiaalia.

Vain minun ajatuksia-
1 - lisää enemmän vaihde
2 - pelata noin kanssa Slin
E, teet pre tai post? Millaisia? Olen kuullut humalin-r on helpompi ensin ajastin, ja antaa enää ruokinta ikkuna shuttle ravinteita...

I obviously need to research more about it, but I hear people giving all these ratios like 10g carb per iu... Other guys just have a fast acting carb then some quick protein and Aminos and meal shortly thereafter

AKA - Mentalflex

Reply With Quote
Old
  (#18)
Enigmatic707
AnaSCI VET

Enigmatic707's Avatar

Offline-tilassa
08-14-2013, 11:48 PM

Olen tekemässä Humalin R... Noin 30 minuutin pre/w

Olen enemmän tai vähemmän säädetyn aikani linja hiilihydraatteja ja syö minun "humalin R" lanka aloitin pari päivää sitten.

Periaatteessa menee näin-

Nouse ylös noin 7 am

7:00 am- eat some ran*** protein based snack (a piece of chicken or yogurt)

7:30 syö 4-6 munaa joitakin mustia papuja tai kauraa

8:30 13iu Humalin R, 20g Dextrose, 10g bcaa's, 4g HMB, 5g Creatine

9:00 workout begins and I start to sip- 40g cyclic dextrins (waxy maze) 30g bcaa's

10:30~ harjoitus päättyy, syödä banaani

11:00am- 40g whey iso, 15g dextrose, 4g HMB, 5g creatine

11:30am- 50g of protein from a portion of lean meats (today was 1/2lb ground turkey) with a cup of cooked pasta and sauce

2:00 1/2lb kananrintaa lil BBQ-kastiketta ja 1/4 cantaloupe

Se on minun 5-6 tunnin perus-Humalin R-protokollaa.

Reply With Quote
Old
  (#19)
AtomAnt
AnaSCI VET

AtomAnt's Avatar

Offline-tilassa
08-14-2013, 11:54 PM

Lainaus:
Alun perin Lähettäjä Enigmatic707 View Post
Olen tekemässä Humalin R... Noin 30 minuutin pre/w

Olen enemmän tai vähemmän säädetyn aikani linja hiilihydraatteja ja syö minun "humalin R" lanka aloitin pari päivää sitten.

Periaatteessa menee näin-

Nouse ylös noin 7 am

7:00 am- eat some ran*** protein based snack (a piece of chicken or yogurt)

7:30 syö 4-6 munaa joitakin mustia papuja tai kauraa

8:30 13iu Humalin R, 20g Dextrose, 10g bcaa's, 4g HMB, 5g Creatine

9:00 workout begins and I start to sip- 40g cyclic dextrins (waxy maze) 30g bcaa's

10:30~ harjoitus päättyy, syödä banaani

11:00am- 40g whey iso, 15g dextrose, 4g HMB, 5g creatine

11:30am- 50g of protein from a portion of lean meats (today was 1/2lb ground turkey) with a cup of cooked pasta and sauce

2:00 1/2lb kananrintaa lil BBQ-kastiketta ja 1/4 cantaloupe

Se on minun 5-6 tunnin perus-Humalin R-protokollaa.
Todella, ja tarkoitan oikeasti arvostaa sitä.

Minun huono ole tarkkailun lanka ensin... Ennen kuin nyt olen aina ajatellut, slin oli jotain harkita vuotta tiellä, nyt se tuntuu melko kohtuullinen vaihtoehto.

AKA - Mentalflex

Reply With Quote
Old
  (#20)
MightyJohn
AnaSCI VIP / Lahjoittamalla Jäsen

MightyJohn's Avatar

08-15-2013, 12:03 AM

Pitkällä aikavälillä, jos edullinen GH aiheuttaa Teidän ruumiinrakenne ottaa täysin kehittyneempiä ilmeen...lisää 3D...vain 1-2% parempi, paremmin ja kovemmin, että voisi tehdä kaikki ero

Reply With Quote
Reply

Ketjun Työkalut
Näyttö-Tilat

Lähettämistä Säännöt
Sinä voi ei post uusia ketjuja
Sinä voi ei lähettää vastaukset
Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
Sinä voi ei muokata viestejäsi

BB-koodi on Päälle
Hymiöt ovat Päälle
[IMG] koodi on Päälle
HTML-koodi on Pois päältä

Foorumi Hypätä

Kaikki ajat ovat GMT -4. Aika on nyt 04:43 AM.

Copyright © 2003-2019 AnaSCI.org. All rights reserved.