AnaSCI - Fitness Evolved

Buy Needles and Syringes with NO PRESCRIPTION   Synthetek Muscle Building And Fat Loss Products   Cheap Pure Supplements

©TOTS ELS CONTINGUTS D'AQUESTA WEB ÉS COPYRIGHT I NO POT SER REPRODUÏT SENSE ELS ADMINISTRADORS CONSENTIMENT 2003-2020

Synthetek Syntherol  

Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products

Usuari CP Preguntes freqüents Llista De Membres Calendari Els Nous Llocs De Treball Enllaços Ràpids Registre De Sortida

AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved

Les Traduccions automàtiques (Powered by Yandex):
Albanian Belarusian Catalan Czech Danish Dutch English Estonian Finnish French German Greek Hungarian Italian Latvian Lithuanian Macedonian Norwegian Portuguese Russian Slovak Slovenian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

Go Back  Els Esteroides anabòlics Discussió i Musculació Fòrum > Anabòlics Secció De Ciències > Anabòlics Ciència Fòrum

Reply

El Fil De Les Eines Modes De Visualització
Suspensió Llocs D'Injecció
Old
  (#1)
ItsGrowTime
AnaSCI MEMBRE

ItsGrowTime's Avatar

Fora de línia
Missatges: 7
Unir Data: Setembre De 2013
Suspensió Llocs D'Injecció - 06-16-2014, 01:19 PM

Tenir una mica de problema amb la meva pecs pocs dies després de LA (oil) de la injecció. He llegit aquí o en un altre lloc, que el petroli pot dissipar però deixa cristal·lització darrere. Se sent com que tinc un gran bony cada pec, a la injecció de lloc. Estic assumint que no és gyno apareixent-ho ràpidament, però aquesta hipòtesi podria ser cul enrere. (M'estic prenent 50mg de Proviron diari.)

Vull dir, la meva bíceps són també matar-me de la LA, així com qualsevol altra part del cos s'ha injectat en.

Qualsevol ajuda / consell seria molt apreciat en termes de minimitzar el cristal (si aquest és de fet el que és).

Reply With Quote
Old
  (#2)
Magnus82
Prohibit

Fora de línia
Correus: 4,827
Unir Data: Octubre 2012
Ubicació: en les regions selvàtiques
06-16-2014, 09:51 H

Felicitats, la seva suspensió és real.

Reply With Quote
Old
  (#3)
ASHOP
AnaSCI FP

ASHOP's Avatar

Fora de línia
Correus: 4,424
Unir Data: Agost 2005
Lightbulb 06-16-2014, 10:43 PM

Cita de:
Originalment Publicat per ItsGrowTime View Post
Tenir una mica de problema amb la meva pecs pocs dies després de LA (oil) de la injecció. He llegit aquí o en un altre lloc, que el petroli pot dissipar però deixa cristal·lització darrere. Se sent com que tinc un gran bony cada pec, a la injecció de lloc. Estic assumint que no és gyno apareixent-ho ràpidament, però aquesta hipòtesi podria ser cul enrere. (M'estic prenent 50mg de Proviron diari.)

Vull dir, la meva bíceps són també matar-me de la LA, així com qualsevol altra part del cos s'ha injectat en.

Qualsevol ajuda / consell seria molt apreciat en termes de minimitzar el cristal (si aquest és de fet el que és).

Fes una ullada a Com Fer Injeccions, Injecció Instruccions, Mètodes D'Injecció, Injectable Guia, Injecció De Fotos, Injecció Imatges, Agulles Estèrils per a la injecció lloc a les idees.

Reply With Quote
Old
  (#4)
The Grim Repper
Super Moderador

The Grim Repper's Avatar

Fora de línia
Unir Data: Setembre De 2008
Ubicació: Fent-lo Passar en Algun lloc
06-16-2014, 11:35 AM

He estat molt afortunada amb els que després d'haver utilitzat tant l'oli i LA suspensió en l'aigua. Si no vaig pin de la injecció ENTERRAT en el pec (jo faig servir una slin pin) de vegades vaig a fer el nus. Però jo mai no confondre-la amb la ginecomàstia (1, no sóc propens a i 2, la injecció no és a prop del mugró, és el ventre del pec.) No acabo d'arribar PIP en general (I pot injectar 2ccs de la proposició dia, si jo volia, sí, sóc que sort) però amb tota honestedat, el més probable és obtenir un cert malestar, fins i tot amb un gran xut, com he dit, la mina és molt petita, normalment en tot cas. Vaig fer hematoma la meva bicep una vegada, com he clavat una vena amb el pin així que va ser una punta del dit mida negre i blau. Comproveu els enllaços ASHOP publicat, molt útil coses.
G.

Per cert, si vostè rep un hematoma en una evident lloc de la injecció o qualsevol altra cosa, aconseguir ÀRNICA GEL. És un tot natural a alleujar el dolor de gel que es redueixen el dolor, la inflamació i el més impressionant és la seva capacitat per esvair-blaus massivament en dies. És impressionant.

Utilitzar el codi "GRIM5" per obtenir un 5% de DESCOMPTE en la teva propera ProfessionalMuscleStore.com ordre!
COM - ProfessionalMuscleStore Facebook
Seguiu - ProfessionalMuscleStore Instagram

COM - AnaSCI Facebook
SUBSCRIU - AnaSCI YouTube

SYNTHETEK - Millor hardcore culturisme productes
STERILESYRINGES.COM - Aconseguir les seves Agulles i Xeringues des d'aquí
DISCUSSWORLDISSUES.COM - Sòcio-econòmica i política de la llibertat d'expressió
COM FER INJECCIONS - Full Pictòrica Injecció Guia
PURA SUPLEMENT EN POLS - Tots laboratori certificat
PROFESSIONALMUSCLE BOTIGA - La Selecció més Gran de Suplements

"Quant de temps hauria de ser de descans entre sèries?"
"Bé, si estem parlant, vostè ha d'anar una altra vegada."

"Per fer un trivial exemple, que de nosaltres mai obliga laborioses exercici físic, excepte per obtenir algun benefici? Però, qui té dret a trobar falla amb un home que tria per gaudir d'un plaer que no té conseqüències molestes, o el que evita el dolor que no produeix cap resultat plaer?"

Últim editat per L'Ombrívol Repper; 06-16-2014 a 11:38 PM.

Reply With Quote
Old
  (#5)
ItsGrowTime
AnaSCI MEMBRE

ItsGrowTime's Avatar

Fora de línia
Missatges: 7
Unir Data: Setembre De 2013
06-18-2014, 05:58 AM

Gràcies pels comentaris. M'alegro de saber de la suspensió és de fiar. He comprovat els llocs d'injecció abans d'anar endavant - el meu pec injecció va ser molt per sobre el mugró, però el nus comença una mica per sobre de la inj lloc i va cap al mugró.

Ara tinc nusos a cada injecció lloc en el meu cos, de manera que és divertit. Excepte bi, no hi ha cap nusos hi ha, només dolorosa i vermell en dos braços, es veuen i senten el mateix. Vaig a viure a lluitar un altre dia.

Reply With Quote
Reply

El Fil De Les Eines
Modes De Visualització

Normes De Publicació
Vostè no pot correu fils nous
Vostè no pot respostes de correu
Vostè no pot arxius adjunts
Vostè no pot edita els teus missatges

Codi de BB és En
Emoticones són En
[IMG] codi En
El codi HTML està de Fora

Fòrum De Salt

Tots els temps són GMT -4. El temps ara és 01:36 PM.

Copyright © 2003-2020 AnaSCI.org. Tots els drets reservats.