AnaSCI - Fitness Evolved

Buy Needles and Syringes with NO PRESCRIPTION   Synthetek Muscle Building And Fat Loss Products   Cheap Pure Supplements

©TOTS ELS CONTINGUTS D'AQUESTA WEB ÉS COPYRIGHT I NO POT SER REPRODUÏT SENSE ELS ADMINISTRADORS CONSENTIMENT 2003-2020

Synthetek Syntherol  

Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products

Usuari CP Preguntes freqüents Llista De Membres Calendari Els Nous Llocs De Treball Enllaços Ràpids Registre De Sortida

AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved

Les Traduccions automàtiques (Powered by Yandex):
Albanian Belarusian Catalan Czech Danish Dutch English Estonian Finnish French German Greek Hungarian Italian Latvian Lithuanian Macedonian Norwegian Portuguese Russian Slovak Slovenian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

Go Back  Els Esteroides anabòlics Discussió i Musculació Fòrum > Anabòlics Secció De Ciències > Anabòlics Ciència Fòrum

Reply

El Fil De Les Eines Modes De Visualització
Gyno-No Gyno
Old
  (#1)
big o
X-POWERLIFTER

Fora de línia
Missatges: 592
Unir Data: Mar 2005
Gyno-No Gyno - 04-28-2005, 07:41 AM

Bé, jo estic arribant a la setmana 5 i tenir molt mal de nips....La meva pregunta és, fins i tot la pena de merda amb equip com d-bol, quan la ginecomàstia és una amenaça greu...és una pena haver de prendre nolva per comptador, quan en realitat els seus guanys es minimitzen amb la nolva...també estic utilitzant andropen 275 2cc cada 4t dia juntament amb 600 mg de deca....És tan savi per utilitzar alguna cosa com fina,winstrol depot i més suau oral en lloc de la prova i d-bol?

Reply With Quote
Old
  (#2)
TexasCreed
Un Gallet S. O. B.

TexasCreed's Avatar

Fora de línia
Correus: 1,317
Unir Data: Octubre 2004
Ubicació: Texas
04-28-2005, 11:35 AM

no ho sé, em quedo amb el ginecòleg amb dbol, perquè dbol m'ajuda a terme enormement. i quan vaig contrarestar-la amb nolva, no realment disminuir la meva guanys.

Exempció de responsabilitat: TexasCreed no aprova l'ús d'Esteroides Anabòlics sense prescripció d'un metge. Aquest és purament d'entreteniment i pretendre finalitats.

Reply With Quote
Old
  (#3)
Jaysonl1424
Usuari Registrat

Fora de línia
Missatges: 579
Unir Data: Novembre 2004
04-28-2005, 11:46 AM

sí que es va dir Nova amb Dbol realment hauria de disminuir els guanys potser només una mica

Reply With Quote
Old
  (#4)
mojo
Usuari Registrat

mojo's Avatar

Fora de línia
Correus: 172
Unir Data: Febrer De 2005
04-28-2005, 12:55 PM

nolva ha una tendència a mantenir alguns whater guanyar fora de mi. però mai realment sembla reduir guanyar múscul o la força.

Reply With Quote
Old
  (#5)
wolfyEVH
Cases d'

Correus: n/a
04-28-2005, 01:21 PM

nolva no deminish guanys..........hi havia un estudi on es van trobar que va baixar igf-1 nivells una mica, però NO prova les persones que estaven en els esteroides.......

Reply With Quote
Old
  (#6)
Ironaddict
Usuari Registrat

Ironaddict's Avatar

Fora de línia
Correus: 238
Unir Data: Abril 2005
Ubicació: En el meu propi món
04-28-2005, 06:16 PM

Proveu proviron funcionen millor que nolvadex. Puc utilitzar la 50mg un dia mètode per dues setmanes i que normalment fa el truc. No lluny de tenir les plusvàlues en el múscul.

Reply With Quote
Old
  (#7)
DragonRider
Esteroides Nazi

DragonRider's Avatar

Fora de línia
Correus: 3,718
Unir Data: Gener 2004
Ubicació: Les ombres de la teva ment
04-28-2005, 10:18 PM

Cita de:
Originalment Publicat per Ironaddict
Proveu proviron funcionen millor que nolvadex. Puc utilitzar la 50mg un dia mètode per dues setmanes i que normalment fa el truc. No lluny de tenir les plusvàlues en el múscul.
M'agrada proviron massa. Un munt d'altres beneficis com la unió a SHBG a alliberar més de la prova, que fa que tot el teu cos més dur i és molt amable amb Gran Ed.

Cita de:
Originalment Publicat per big o
La meva pregunta és, fins i tot la pena de merda amb equip com d-bol, quan la ginecomàstia és una amenaça greu...és una pena haver de prendre nolva per comptador, quan en realitat els seus guanys es minimitzen amb la nolva.......És tan savi per utilitzar alguna cosa com fina,winstrol depot i més suau oral en lloc de la prova i d-bol?
Respondre a les vostres preguntes, jo crec que els guanys outway els riscos especialment, ja que els riscos es poden controlar o eliminar fàcilment.

Exempció de responsabilitat: Anasci.org i DragonRider no promoure l'ús d'esteroides anabòlics sense prescripció d'un metge. La informació que compartim és per a propòsits d'entreteniment.

"NO ESTEROIDES PER a VOSTÈ!"

Últim editat per DragonRider; 04-28-2005 a 10:24 PM.

Reply With Quote
Reply

El Fil De Les Eines
Modes De Visualització

Normes De Publicació
Vostè no pot correu fils nous
Vostè no pot respostes de correu
Vostè no pot arxius adjunts
Vostè no pot edita els teus missatges

Codi de BB és En
Emoticones són En
[IMG] codi En
El codi HTML està de Fora

Fòrum De Salt

Tots els temps són GMT -4. El temps ara és 10:57 AM.

Copyright © 2003-2020 AnaSCI.org. Tots els drets reservats.