AnaSCI - Fitness Evolved

Buy Needles and Syringes with NO PRESCRIPTION   Synthetek Muscle Building And Fat Loss Products   Cheap Pure Supplements

©ALT INNHOLD PÅ DENNE NETTSIDEN ER OPPHAVSRETTSLIG BESKYTTET OG KAN IKKE KOPIERES UTEN ADMINISTRATORS SAMTYKKE 2003-2019

Synthetek Syntherol  

Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products   Largest Selection of Bodybuilding Products

User CP Vanlige spørsmål Medlemmer Listen Kalender Nye Innlegg Rask Lenker - Logg Ut

AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved  AnaSCI Fitness Evolved

Automatiske Oversettelser (Drevet av Yandex):
Albanian Belarusian Catalan Czech Danish Dutch English Estonian Finnish French German Greek Hungarian Italian Latvian Lithuanian Macedonian Norwegian Portuguese Russian Slovak Slovenian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

Go Back  Anabole Steroider Diskusjon og Bodybuilding Forumet > Anabole Science-Delen > Anabole Science Forum

Reply

Trådverktøy Visningsmodi
Akne spørsmål...
Old
  (#1)
shamrock10
Registrert Bruker

shamrock10's Avatar

Frakoblet modus
Ble Medlem: Aug 2004
Akne spørsmål... - 07-28-2005, 05:24 PM

jeg fikk et spørsmål...

da jeg gjorde min første syklus...jeg fikk kviser for det meste på ansikt ansikt og par på min hals...bare litt på brystet mitt. jeg leste et sted at bare fordi jeg fikk kviser på et bestemt område (i dette tilfellet ansiktet mitt) at det ikke neccessarily mener jeg kommer til å få det på ansiktet mitt agian på neste syklus. hver syklus er forskjellige....er det noen sannhet til dette? jeg håper så...de sier at alle er forskjellige, noen mennesker får det på ansiktet, andre på bryst og rygg.

dude id heller ha det på brystet og ryggen!! hvorfor ansiktet mitt?!?? jeg er så stygg...jeg har disse akne arr nå som jeg tror vil kreve laser surgury å fjerne....men jeg er ingen hudlege så jeg kan ikke si for sikkert...

Høyde: 5'6

Vekt: 140lbs

Kroppen Fett: 9%

Reply With Quote
Old
  (#2)
wolfyEVH
Gjest

07-28-2005, 07:55 PM

jeg vil gjette at du ville få kviser på ansiktet på nytt med en annen syklus. Visste du har dårlig akne før de selv begynner steroider???

Reply With Quote
Old
  (#3)
daved150
Registrert Bruker

daved150's Avatar

Frakoblet modus
Ble Medlem: Juli 2005
07-28-2005, 08:14 PM

Jeg Var En Av De Heldige Barna Som Sjelden Gang Fikk Zits. Første Cyc Var Dette Siste Året, Og Jeg Gikk Gjennom Mye Av Strydex!! Min Kone Var, Wtf? Det Sugde

Reply With Quote
Old
  (#4)
Bizarro
Oracle ' s Mod min

Bizarro's Avatar

Frakoblet modus
Sted: Giftig Dump
07-28-2005, 08:19 PM

Alle reagerer forskjellig og kan få ulike s/e ' s fra eksogene test. Humbug, har du noen gang se inn i Accutane og vurdere å ta det prophylactically under syklus?

Hvis du tror utdanning er dyrt, prøv uvitenhet.

Reply With Quote
Old
  (#5)
shamrock10
Registrert Bruker

shamrock10's Avatar

Frakoblet modus
07-28-2005, 10:40 PM

Sitat:
Opprinnelig Skrevet av wolfyEVH
jeg vil gjette at du ville få kviser på ansiktet på nytt med en annen syklus. Visste du har dårlig akne før de selv begynner steroider???
ingen ansiktet mitt var super klar!!! folk var å rose meg på hvordan claer det var. nå etter at syklusen er det bare et rot.

Reply With Quote
Old
  (#6)
shamrock10
Registrert Bruker

shamrock10's Avatar

Frakoblet modus
07-28-2005, 10:42 PM

Sitat:
Opprinnelig Skrevet av Bizarro
Alle reagerer forskjellig og kan få ulike s/e ' s fra eksogene test. Humbug, har du noen gang se inn i Accutane og vurdere å ta det prophylactically under syklus?
jeg har lest at accutane collapes musklene. det sier comewhere i listen bivirkninger. har ennå til gode å se en derma om. ikke har de penger...

Reply With Quote
Accutane
Old
  (#7)
smikey211
Registrert Bruker

smikey211's Avatar

Frakoblet modus
Ble Medlem: Mar 2005
Accutane - 07-28-2005, 11:58 PM

Hvis min hudlege ikke gi det til meg, jeg hadde bare tenkt å bestille den fra en av kildene her..... Du virkelig trenger bare 20 til 40 mg per dag.... Du vil ikke få det bloodwork denne måten, men F*** er det.... Få klar ... det er hva jeg tror anyways... jeg bare fikk den på ryggen og brystet... Men jeg var som wtf... Hvorfor får muskler hvis du ikke ønsker å ta skjorta couse av den ekle ass kviser... og jeg snakker om big fat seg også....

Reply With Quote
Reply

Trådverktøy
Visningsmodi

Innlegg Regler
Du kan ikke innlegget nye tråder
Du kan ikke innlegget svar
Du kan ikke legge ved vedlegg
Du kan ikke redigere dine innlegg

BB kode er
Smilier er
[IMG] koden er
HTML-koden er Av

Forum Hoppe

Alle klokkeslett er GMT -4. Tiden er nå 05:13 PM.

Copyright © 2003-2019 AnaSCI.org. Alle rettigheter er reservert.